Vilken färg?
Hej! Jag har undrat väldigt länge på vilken färg min ena hona har. Jag har sökt men har bara kommit fram till Harlekin.. Hon är gulsvart men teckna stämmer inte. Det kommer en bild här så att ni kan se vilken färg hon har.
Hon har också lite gult på underläppen och lite på ena tassen.
Jag vet inte vilken ras hon är. Antingen en Self (tyvärr har jag inte papper. Vi sa nej till det och det var ett misstag xD) eller en blandis.
Detta är ju inte så viktigt men det hade varit roligt att veta vilken färg hon har :D
Nonself är hon. Färg får någon annan hjälpa med :)
Self- Enfärgad
Nonself- Flerfärgad

Jättefin hona.
Färgen ser ut som chocolate/buff.
Marsvin 4-ever
.
#2 aah! okej! så en blandis då!
#3 vad för något xD måste kolla upp!
#4 Blandis? Hon är väl släthårig? då är hon Nonself :)
Har du någon mer bild? Färgen är svår att se, ögonen ser inte rubinröda ut som de borde göra på en chocolate.
Nonself är hon. Jag skulle kalla henne nonselfpet eftersom hon inte har en standardenlig färg eller teckning. Färgen är genetisk svart men kallas sepia. Svart blir ibland sådär brunblekt när din finns tillsammans med cream som hon ju också är. Hon är altså inte choklad fast hon ser brun ut det syns på öronen eftersom de är mörka och har en kall ton. Chocklader har en ljusare varmare färg som går met åt guld än grått. Jättefin mer nonselfar åt folket! :-)
Ändrade mig. godisgrisen verkar ha alldeles rätt ser jag när jag kollar noggrannare på bilden i #8!
#10 Då får jag tacka så mycket för ett utförligt svar xD Men då fattar jag! Så hon är mer åt… Sepia? Haha! Det blev en väldi´ massa färger!
Varför blev det fet stil? xD Haha!