Välkommen Fisen!
I lördags hämtades lille Fisen äntligen hem!
Fisen är en skinny pojke om har färgerna Black/White. Han bor med min tidigare skinny Benjamin om hamnat i bråk med sin tidigare kompis Pelle.
Benjamin reagerade knappt på att Fisen kom in i buren utan satt och åt sin persilja och morot. Sen luktae han lite på Fisen (Jag vet det låter skit kul
) Benny kurrade inte alls och vickade inte på rumpan en enda gång.
Idag när jag kollade till dom satt båda pojkarna i samma hus och trängdes. 
Det ser ut som han har blivit biten på den första bilden vid frambenet
#2 Ja det har han utav sin pappa hos uppfödaren. pratade med uppfödaren om det och jag berättade att jag behandlat flera bitsår som varit mycket värre eftersom Benjamin varit i bråk. :)
Okej . Dom va jätte fina i alla fall :)
Varför döpte du den till benjamin och fisen ? skulle va prutten och fisen :P
Aha okej det trodde jag :P
Naaw vad söt.
När jag köpte våra marsvin och sen började läsa på om marsvin (fel ordning, jag vet) så undrade jag vilket pucko som skulle vilja ha ett naket marsvin, men ju fler bilder jag ser desto sötare tycker jag att de är.
Skulle inte förvåna mig det minsta om det flyttar hem en liten skinny här inom några år. :D
#10 jag tyckte dom var läskiga i början. Och dom rosa med röda ögon var ju hel fula. Men iag tycker jag att dom är uber söta och jag kan inte få nog. ;)
Så söta de båda är! :)
Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)
#12 Tack :]
Välkommen "Fisen":D Gud vad söt och charmig :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Nu får ni sluta lägga upp bilder på alla söta skinnisar, för annars måste jag ju skaffa fler marsvin. Jag ångrar att jag inte började med honor, så man kan ha fler än två i samma bur. Men iofs vill jag ju inte vara utan mina pojkar heller 
#14 Tack! :)
#15 Du får helt enkelt skaffa ett till hanpar eller en liten honflock 
#16 Hmmm, ja det är frestande med en honflock. Fisen är verkligen otroligt söt!
#17 Tack ;)
Åh vilken fin liten krabat. Ett väldigt sött hanpar måste jag säga =)
Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus
Tyckte Fisen va ett underbart å perfekt namn! = ) Jättesöt e han!
#19 Tycker med att dom är jätte fina ihop! Tänker på Michael Jacksons låt Black or White när jag ser dem.
#20 Tycker jag med! Han är ju en av dom minsta här hemma så lill Fisen kallas han. ;)
Grattis Juliino till hanbebis nr två! Fisen var ju väldigt gulligt och roligt namn (med tanke på vad du skrev i # 0 "luktade lite på fisen" haha!!
Han var så söt som var så mycket svart också..
Har kelat med din Ture idag, han är så vacker och gosig nu!
#22 Tack så mycket! Hehe jaah.
Är väldigt glad över mitt val. Fisen och Benjamin älskar varandra! Dom sitter i samma hus och myser och Benjamin är super glad över sin nya lilla vän. :)
Ooh Fina Ture! Skulle svara på ditt mail men kom helt av mig! Blev super glad för bilderna. Ture har blivit ännu finare. 
Naaaw gullisarna!! Pussa massa på Benjamin, han är såå fin <3
#24 Det ska jag Hanna! :)

Ja jag har bara ett att säga om nakenfisarna: Skinny forever! 
Dina killar är heljuvliga.
Marsvin 4-ever
.