Två stycken marsvin
Igår hämtade jag hem min svärmors 2 marsvinshanar. Dom har tappat intresset plus att hon har problem med sina lungor så jag sa att dom kunde få bo här tills dom hittat ett permanent hem, så dom får stanna så länge det behövs :D
Första är Piff. Han är en pethane på ca 2 år som svärmor fick hem när han var runt 4-5 månader gammal, då hans förra ägarinna hade tröttnat på honom. Enligt hans förra ägare hade han stamtavla men det ser man ju att han inte kan ha, då man ser tydligt att han är pet :) plus att han var köpt i djuraffär = väldigt liten chans att dom har stamtavla.
Hane 2 är Puff. Han är ca 1½ år gammal. Han är son till Totti som jag hade innan. Svärmor tog en kull mellan honom och då Puffs mamma :) Ganska lik Totti i asiktsformen tycker jag :)
Med en pethane :)
Piff

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
puff var fin :)! den andra med självklart men puff var fin :)!
#6 Tack :D
Ja Puff är charmig hihi :D
Dessa 2 är för omplacering om någon är sugen :)
(detta är inte en försäljartråd, bara visar upp dom)
Så hör gärna av er om ni vet någon som vill och kan eller ni själva kanske? :)
Dom stannar så länge det behövs såklart :D

Så fina dem är! :)
#9 Tack ;) 2 charmtroll :)
Synd att det var pojkar annars hade jag haft plats :) Gillar verkligen hur det ser ut som helt olika marsvin beroende på vilken sida av dem man tittar på :)
Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida
#11 Tråkigt!
Ja det är gulligt tycker jag hihi :D
# Ja annars hade det varit perfekt, ska ned till blekingen inom en framtid så transport hade inte varit några problem. Men det ska nog inte vara något problem för dessa fina grabbar att hitta nya hem :)
Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida
#13 Aha ok ja då hade det ju passat bra:
Ja jag hoppas det :) Kolla gärna runt om du vet någon som kan tänka sig att adoptera dom :D