Sluta skriv puttinlägg för sjutton! *be snällt* Jag har raderat "lådan" där du la upp bilden eftersom du ångrar det. Du kan sluta putta nu!
Tack på förhand.
Mvh - Matilda, Medarbetare på marsvin.ifokus.

va? Fattar inte .. vilket inlägg?

#1 Jasså :P
#3. Precis :) ingen skada skedd eller några elaka kommentarer osv, jag var som tur inne och hann reagera snabbt och ta bort det eftersom hon ångrade sig ;)

#5 Okej, vad bra :) Såg bara putttrådar överallt först men de försvann :P
#6. Ja, jag hann knappt blinka innan Katiz försökte putta bort inlägget :) hehe, sött tyckte jag eftersom hon försökte skydda alla andra från att se den sen ^^ men jag hann ta bort allt så :D

#7 Okej, vilken tur att du såg det så snabbt :)
#8. Ja :) hehe, tur att jag inte hade något att göra nu helt enkelt ^^ annars hade jag nog inte tittat till sidan nå mer idag :P

tack matilda,och tack alla andra,det var så att det var ett dött marsvin på bilden som jag skrev att det är dumt att få äta sona eftersom det är hemskt, marsvinet var på en talrik:(
kramizar på er alla

#9 Okej :P

jo,matilda såg du bilden??
det är (svärord)fan sjukt!
blääääääääääääää
Jaha, den bilden har jag sett..typ friterat ju, med ben och allt..fy
Helena
#10. Var så lite så :) ingen skada skedd! :)
#12. Jo jag såg bilden. Att någon ens vill knäppa kort på det? Eller äta det? Hm, svårt att förstå sig på sånt där.

mm,hate shit like that
Jaa, fattar inte varför man måste fota allt konstigt och lägga ut det på nätet >.<
- Mvh Emma
#16. Folk är allt bra underliga ibland O.o
#17 Jaa
- Mvh Emma

håller med
Jag har sett sådana bilder då jag googlat på marsvinsbilder :/ Man väntar sig att få se små söta marsvin och så kommer det där groteska upp :S
#20. Ja, sånt är hemskt! Tänk om det skulle vara ett riktigt litet barn (runt 7 år eller nå) som googlar marsvin, så får dom upp en sån bild, det skriker ju mardröm om de ><

21# precis,stakars barn,tycker då att föräldrar borde blockera den sidan

vad var det för sida var det nått hemskt?? eller jag vill inte veta det :S

23# om du undrar titta då på #10