Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettpresentationer
Läst 998 ggr
Misarn
0

Samson och Zooie

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Satt och gick igenom kameran idag och hittade så många söta bilder på Samson och Zooie så jag tänkte att det kanske vore kul om ni också fick se dom, gjorde små collage på sötisarna Glad

Ganska otorligt att dom kan växa och bli så stora, kändes som att det var igår som man var och hämtade hem dem <3

Misarn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Första bilderna är på Zooie och den andra är på Samson som har vuxit om Zooie med marsvins-längder :3

[NalaMeya]
0

Jättesöta bilder, blev specielt kär i Samson. Så himla söt!;)

[donkeyqueen]
0

Sööta, Särskilt Samson :)

Misarn
0

Han kan charma när han vill, hihi Tungan ute

Misarn
0

Putt :3

Teddymarsvinet
0

Åh, dom är ju urgulliga! Speciellt zooie, haha! (Fast båda är söta) Goldenagouti är ju min färg ;)

Primas - Uppfödning av Nonself Golden Agouti  Primasmarsvin.weebly.com 

/p>

HumlanochJuvel
0

Fina collage och himla söta marsvin du har :-)

Misarn
0

Tiden går så otroligt fort och det är så mycket som har förändrats här hemma från den dag vi först hämtade hem dom, dock bara till det bättre =)

#6 Zooie är väldigt speciell, det har varit omtumlande, och vi har verkligen kämpat för henne. Hon har inte haft det bästa imunförsvaret eller start i livet som hackyckling, och har varit sjuk till och från under hennes två år och vi har varit många gånger till veterinären och jag trodde faktiskt inte att vi skulle sitta här efter två år och se henne blomma ut och faktiskt gå över 1-kilos-sträcket. Likaså Samson som fick en mycket komplicerad kastrering som var nära att kosta honom livet så det är en stor gjädje att se dom skrutta omkring här hemma och popcorn-skutta och köra lite race i buren =)