Kul i november
Kom med och lek varulvsleken! Det är så roligt och faktiskt riktigt spännande. Ge leklusten i er en chans!
Tråden vi lekte i tills ikväll heter Varulvsleken omgång 2.1. Där kan ni kolla in hur leken går till. Många glada skratt har vi haft på vägen och en hel del pirr i magen också.
Häng med i nästa spelomgång alla glada och smarta MiF:are!
Man anmäler sig i tråden Varulvsleken - frågor och … Ikväll är det party i lyan! Titta in i lektråden vetja!
Hälsningar från mig som just hängt upp varulvsskinnet på väggen.
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare
Följde eran lek men jag fattar nada av reglerna så jag håller mig utanför. Hehe. Dock var mina misstankar rätt. Men det är krångliga regler tycker jag.
Det låter krångligar än det är. Jag hade aldrig lekt såna lekar förut. Det går alltid att PM:a spelledaren och ställa frågor om man undrar över reglerna. Vi hade jättekul i varulvslyan.
jag vill vra med, men verkar som jag måste vänta tills nästa år när en ny omgång börjar eller? 
#3 nej du behöver bara vänta tills omgång 2.2 är köar och anmäla dig till omgång 2.3 som startar när det är tillräckligt många anmälda spelar och den nuvarande omgången är färdigspelad :)
#3 Det är bara att gå in i tråden som jag fetstilade här ovan. Folk har redan börjat anmäla sig till nästa omgång.
Välkommen att vara med och leka Florentina! Ju fler vi är, ju roligare blir det.
ok, tack. lite förvirrad om det