Va skoj!!=D Du får visa bilderna sen!
det blev 3 st ungar. jätte fina två st golden white och en som jag inte kan tyda färgen på änu. troligen 2 hanar och 1 hona men inte riktigt säker änu. jag kommer lägga in foton innom det närmsta.
Tiderna dom föddes kommer jag skriva när jag vet färg , kön och har bestämta namn ni kan ge förslag på namn på bokstaven A. 
En riktigt glad matte hälsar Godnatt // Anna
GRATTIS TILL TILLÖKNINGEN!!
Önskar Shintaida
PS: Har följt Dig här hela tiden!
GRATTIS! 
#3 så kul :) bilder kommer jag skicka in inom närmsta
Vad kul! Grattis:)
Jättekul, grattis
Naaaawww…vad puttenuttiga dom är!!!
*är sugen på flera*
// Shintaida

Grattis till sötisarna :)
tackar Sindi hälsar till alla sina "fans"
kolla hennes sida http://www.freewebs.com/lejonvinden/

Supersöta. Verkligen jättegulliga 
Har marsvinsungar alltid så stota huvud och så små kroppar? hehe
Vad sugen man bli på att skaffa…hihi.
Jag smälter! Först trodde jag att marsvinsungar var små rosa klumpar :S Så jag kollade upp det, och de var inte alls små rosa klumpar, det var något av det sötaste jag har sett i hela mitt liv!
Åhh så skoj :) GRATTIS 
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Söööta ;)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

dom är så söööta dina bebisar. pappa är stolt över sina ungar. kram trasan o sina guldklimpar

GUUUUD vad söta

wow!:)
Alla var ju jättefina, kan inte ens hitta en favorit :P VILL HA! Har inet plats dock :/ Är det teddy eller rex?
ursöta bebisar
#34: Var bor du? Min kompis är definitivt intresserad så länge det inte finns risk för att han är dold roan? Oh, superfina verkligen!
Jag önskar verkligen jag själv hade kunnat ha honom :/
Jag skulle vilja påstå att det är troligt att han är roan.

så söta! skulle själv vilja ha en, storasyster ska flytta ut så hon bor vid skolan hon går på, då får jag hennes rum som är större än mitt, kanske ska köpa nån då.. vet inte om de blir nån häst inne… :P men ja vill iaf ha en :)
hihi han är är white/golden roan
jag bor i en liten by utanför Ystad. rätt långt ner i skåne. men jag ska till Sm i sommar som äger rum i Landskrona
vad är roan?
Hah, just det. Det kunde man ju nästan se på bakdelen på honom :P Han är iaf hur fin som helst, de andra två också!

awe vad fina de är :D

Jättefina marsvins-bebbar:)