Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettpresentationer
Läst 2286 ggr
Abico
3

Presentera dina marsvin live #6

Nu har det tillkommit många nya medlemmar, burar och marsvin i ifokus-gänget så det är dags för en ny presentationstråd.

Tidigare trådar:

Hanna 

Denna kommentar har tagits bort.
Abico
0

#1 - Idén är att du ska göra en videopresentation, se tidigare trådar :)

Hanna 

[donkeyqueen]
0

#5 Oj då sorry. Kunde inte se dom föregående trådarna, stod bara att dom inte kunde hittas! Förvånad

Abico
0

#6 - Oj, det såg jag nu. Nummer fem fungerar för mig åtminstone.

Hanna 

Fridaaaa
1

#9 Presentation ska ge via video är tanken GladFlört

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

viki
1

Okei! Jag ska se om jag kann  laga inn en film.

Creation
0

Det här tycker jag absolut ska puttas upp! Jag ska nog göra en filmpresentation i slutet av månaden. :-)

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Lixim
0

Jag hade gärna filmat om jag inte var så feg :(

Smf 475 Lixim's

Bloggen

Uppfödning av Skinny & Lakeland

kodex
5

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Nu har jag också slängt upp en snabb liten presentation av mina marsvin :) Kvalitén är inte den bästa dock. Klickar ni på länken under filmen "Öppna i nytt fönster" visas filmen i större format och laddar snabbare.

Fridaaaa
0

#15 Naw vilka sötnosar! :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Maijah]
0

#15 Riktigt söta busungar!

Jag är lite småfeg jag.. Men jag kan kanske lägga upp en video inom en snar framtid.. när det hänt lite mer av det jag planerat :)

Lutie
1

Min har dålig kvalite men den är filmad med min mobilkamera…

[SuZu]
2

Åhh vad kul! Skrattande Detta är min video/presentation av mina 3 grisar och deras bohag! :)

Märkte att jag är lite svamlig i videon och upprepar endel men hade feber när jag spelade in! :/ Hoppas ni hör ändå vad jag säger! Trots att jag är hes och dålig hehe!

Får spela in en bättre video så fort jag orkar, tills vidare får den här duga! :)

Abico
0

Nu har jag gjort en ny video hemma hos oss! Mest för att slippa tvätta ;) Så nu gäller det bara att lyckas ladda upp den, under tiden hinner ni också filma lite - bra va! Haha.

#19 - Det står att videon är privat, så jag kan tyvärr inte se den.

Hanna 

[SuZu]
0

#20 Oj då måste jag ha råkat ändra men jag fixar det! Flört Update; Fixat så nu borde du kunna se videon!

Abico
0

Tada!! Missade en del åldrar och ett och annat stamtavlenamn men det får duga. Och kamerakvalitén är som den är ;)

Hanna 

Peterlina
0

Sådär, nu har jag gjort en liten film med mina grisar.

När de vuxit till sig lite ska jag fixa lite större bur på något najs hembyggt sätt, men maken kan ju få vänja sig vid att det bor djur här hemma innan jag möblerar om hela huset ;)

Abico
0

#23 - Men vilka sötnosar! ^^

Hanna 

Creation
0

Åh, vad roligt det är att se och höra andra marsvinsägare presentera sina marsvin! Är det bara jag som blir barnsligt glad av att se sånt? Tungan ute Eller videos på hur mif-marsvinen har det öht. Det är kul att få en helbild av marsvinen som medlemmar här har.

Jag måste verkligen skärpa mig och få till en video själv snart.

#15 Oj, bara haft dem i en månad och redan nästan lyckats lära en av dem att snurra! Imponerande! :) Jag har länge velat lära mina marsvin att göra lite tricks, kanske är det dags nu… komma på kommando kan alla, och stå på två ben om de märker att jag håller i en godbit, men inte mer än så.

#18 Vilka fina grisar! Kul att se in hur de har det.

#19 Härligt med en lång och utförlig video! Och så fint och stort de har det! Smart lösning att ha en kartonglåda med lock som hus.

Hade f.ö. inga svårigheter att höra vad du sa. ;)

#22 Haha, vad liv och stoj! De verkar roliga vid matdags. Vad är det du använder som hus förresten? Det vore inte helt fel att ha något liknande till mina flickor.

Och "hon lär vara väldigt fin"… ;-P hon är ju superfin! Trefärgat <3

#23 Åh, vilka gullisar! Jag kunde inte undgå att märka att matskålarna står på taket förresten. Kan dina redan hoppa upp där åtta veckor gamla? Hehe, jag har alltid trott att en av mina grisar var ett geni när han hoppade upp där vid så tidig ålder. Alla andra har varit senare.

Hoppas de blir av med ohyran snart förresten! Tråkigt att få hem nya marsvin och få gå till veterinären det första man gör.

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

[SuZu]
0

#25 Kartonglådan var "transportburen" som jag fick av Kitsunes uppfödare! Fungerar riktigt bra och grisarna älskar den!

Tack, men videon var den dåligaste jag någonsin gjort känner jag.. men var man sjuk och hade hög feber så hade man tyvärr! Tungan ute Jag var så jäkla hes också och snörvlade som vartannat.. hörde knappt själv vad jag sa haha!

Ny video kommer upp inom kort.. ska bara få tummen ur.. har hänt lite sen dess!

Peterlina
1

#25 Tack!

Ja, de hoppar upp där utan problem. Jag hade en annan urful konstruktion först som gömställe (men den är då på sanering….) och den hade en liten trappa upp, men den använde de ju aldrig utan hoppar hellre upp.

Anledningen till att de står där uppe är att annars är det pellets överallt och vatten blandat med det. DEt här funkar så mycket bättre.

Men självklart är våra marsvin genier! :D

Lilje
2

Kom att tänka på denna tråd när den andra presentationstråden kom upp.. vet att jag flertalet tidigare gånger sagt att jag ska lägga upp en video, så okej nu har jag filmat hela grisgänget :P Tyvärr är den väldigt mörk i.o.m att jag filmade den nu ikväll, jag är nästan aldrig hemma innan det redan har blivit mörkt så det får funka ändå ;) Ni ser ju extra lampan haha, utan den såg man knappt hanarna alls med min dessutom ganska värdelösa kamera..

Blir inte klok på hur man får in videon direkt i inlägget, vet inte om det är min dator som krånglar. Lägger in en länk ist..

http://vimeo.com/54241434

godisgrisen
0

#28 Jättefin film och de har det så bra dina vackra grisar. Så kul att se! Jag är så glad att Fjonkan bor hos dig.Glad

Abico
0

#25 - Husen? Solis har en gammal badrumspall, fast de husen är inte så bra för de är rätt låga och de flesta av marsvinen "flippar" dom typ tvåtusen gånger om dagen ;) Inte Solis dock, han är en snäll pojk.
Tjejerna har plastlådor från ÖB, typ 10kr/st - mina favoriter, man kan byta färg efter humör ;) Fixa en video nu då!

#28 - Såå himla fint! De verkar så härliga och harmoniska hela gänget. Nu blev jag så sjukt sugen på att bygga ut här (igen), men så måste ju jag ha någonstans att bo också… Får väl ta och flytta.

Hanna 

Lilje
0

#29 Och jag är så glad att hon bor här också.. hon är så fin. Hennes röstresurser hon hade som bebis har hon tack och lov slutat använda, nu ligger hon gärna och myser istället för att gapa ;)

#30 Haha, man är alltid sugen på att bygga ut, jag får nog dock lugna mig för ett tag framöver. Annars lär väl min stackars familj bli tokiga, marsvinen har ju redan tagit över halva vardagsrummet :P

Atensia
0

#28 Vilken bra presentations video! :) Blir så avundsjuk på din fina bur! Blir jätte sugen på att också ha en del med fleece åt mina tjejer. Såg så himla mysigt ut :)

/Amanda & 5 marsvins flickor :)

Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

Lilje
0

#28 Åh tack så mycket :) Ja det är mysigt med fleece, synd bara att några av tjejerna tycker det är kul att gräva ner sig under, det resulterar att fleecen bara ligger i högar här och där efter halva dagen.. måste tynga ner den med något :P