Hur ser era grisar ut när de "sover"?
Här är Frans som myser på favoritfleecefilten :)

Och Malte som klätt in sig i min gamla halsduk

/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
Haha, men gud vad charmig bild nr 2 var! :)
#0 Åååh de söta små benen! :)
#5. Hahaha, blicken!
Fick nyss något mer att skratta åt, sambon sitter vid marsvinsburen och pratar, tittar på mig "Vad var det den där virvliga hette? Rasen alltså.. Den andra heter ju dolly, vad hette virveln?" - jag tittade helt oförstående på honom och var påväg att tala om för honom vad vi döpt marsvinen till tills det slog mig att han menade att hon är en teddy :p
#6 Lite "onda ögat", "matte väck mig inte" :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#8. Åh, men den där var väl hur söt som helst!
Men vilka söta sovstilar era marsvin har!
Brian sover inte på något storslaget sätt men jag tycker ändå den här bilden är supergöllig 
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
#8 Så otroligt söt och mysig!
#9 Hon ser ut att vara i himmelriket! :)
#11 Har du tak över? För visst är det stängsel runt om? Ser jättemysigt ut! :)

#13. Men åh, jag dör väl! Värsta lilla mysbollen! :'
#12 Nej, inget tak. Det gröna stängslet i bakgrunden går runt hela tomten, sedan har marsvinen en stor inhängnad innanför :)
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
#15 Oj, är du inte orolig att det kommer en rovfågel eller så? Fast det är ju inte så vanligt, men ändå :)
#16 Vi har hundar som håller rovdjur borta, men för säkerhets skull har vi upphängda CD-skivor för att skrämma fåglarna. Dessutom har marsvinen många gömslen så de snabbt kan ta skydd :)
Vi har inte möjlighet att ha tak över hela inhängnaden (ca 60 kvm) och jag vill inte kompromissa med storleken för att fixa tak. Man kan säga att jag helt enkelt tar risken med rovdjur för marsvinens lyckas skull. :)
#17 Det låter som ett bra val faktiskt! :) Tänk att kunna ha marsvinen lösa på gården, det skulle vara min dröm också! :D
Rara Domino ligger med utsträckta tassar! Han myser hellre på andra platser än mysbädden för närvarande. :p
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Och båda pojkarna. Först tjafsade de lite om vem som skulle få sova på dynan, men tillslut for båda och sova bara bredvid den :P
Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)
Edward somnade i sin puff innan han hann äta upp sitt höstrå. ♥
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
Humla slappis!
Till sist en bild av Nappi, som inte mera finns hos oss. Han var ett marsvin som inte var rädd för något. Han sov där han själv bestämt sig för att bli. Han aktade sig inte för oss människor eller katten heller för den delen 
Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)
Mamma Coffee Break myser när A-kullen diar i en myspåse. :)
#22. Men gud vilka söta tassar!! :)