Vill ju också ha!!...
Har under de senaste månaderna tjatat på min pojkvän om att jag vill skaffa marsvin igen. Han har bara skrattat åt mig
men jag anar nog att det blir ett burbygge i julklapp… 
Är lite nybörjare på marsvin, har läst en hel del om dem just på denna sidan, har haft marsvin när jag var mindre men jag kan ju säga på en gång att det kanske inte var den bästa skötseln på dem……hade dem ensamma och gav mkt gurka, sallad osv. sånt som räknas som godis. 
Har snöat in mig just på nonself roans (om det nu ens heter så?) Här är en länk till de jag menar i alla fall: http://migrated.ifokus.se/uploads/79e/79e08f3fa3ada8a81aab8a8d82926c4d/img-5323.jpg
Men skulle kunna tänka mig att ta ett par från ett omplaceringshem, kan ni tipsa om något bra sådant?
Har ni några till salu får ni gärna lägga upp bilder och berätta lite om dem…
~mikkan
http://eragons.se/ en jättebra omplacering, har själv tagit marsvin därifrån :) jättetrevlig hon som äger det, och man ser verkligen att marsvinen är hennes liv.
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#1 Kollat in där tidigare och vad jag förstått så ligger det i göteborg? =(
~mikkan
#2 aa eller asså det beror på, ibland är hon i blekinge (eller var det nu var, tror det var där) men vart söker du?
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#3 runt stockholm/uppsala/gävle helst =)
~mikkan
det vet jag inte.. men kika in på omplaceringar.ifokus, där har dom en flik för djurhem :)
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Marsvinshjälpen finns i Vallentuna, som ligger en bit norr om Stockholm! :-) De är kanon!
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Kollade lite på den sidan och är ev. intresserad av ett par därifrån…men innan jag kärar ner mig helt så ska jag läsa på en hel del mer och bur måste såklart fixas..
Minns att jag såg en sida här för ett tag sen som omvandlade mått på buren till hur många marsvin man kan ha i den.
Har en bokhylla jag tänkte ta ett plan av och ev. göra till en bur men vill ju såklart att måtten och buren ska vara laglig. Någon som vet vad sidan heter? 
~mikkan
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#8 Tack så jättemycket!! =D
~mikkan