Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettutställningar
Läst 802 ggr
Abico
0

Åsaka 20 oktober

Den 20 oktober är det dags för utställning i Åsaka, Trollhättan, igen och sista anmälningsdag är på tisdag (2/9). Annonsen till utställningen finns här.
Är det någon mif:are som tänkt åka dit?

Hanna 

Abico
0

Jag anmälde två av mina flickor igår - till ras bägge två:
GP Define Ice Nay, self dew och Kickback, tricolor.

Men hallå, är det ingen annan härifrån som ska dit? ;)

Hanna 

HumlanochJuvel
0

Jag hade tänkt komma men kom sedan på att det krockade precis med hästutställningen som är den 20:e okt. (som vi redan anmält till)… :/ Typiskt att det ska krocka..!

Isnona
0

Attans! Hade tänkt ställa Oskar och Cornelia i pet då, men missade helt att anmäla innan anmälningstiden gick ut. Typiskt!

Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus

Abico
0

#3 - Det kan ibland gå att göra en sen anmälan, prova att höra med anmälningsmottagaren.

Hanna 

Teddymarsvinet
0

Jag ska dit, ställer Humla i pet klassen :) Är 13 år, så du kommer nog känna igen mig.

Primas - Uppfödning av Nonself Golden Agouti  Primasmarsvin.weebly.com 

/p>

Teddymarsvinet
0

Men det blir första gången som jag ställer ut någonsin, så jag är ganska nervös just flr att Humla är rädd när det är mycket ljud & när hon inte känner igen sig :S ;)

/p>

Teddymarsvinet
0

Puffar upp tråden lite ;)

/p>

Abico
0

Tusen saker att fixa idag inför morgondagen, men marsvinen är i princip klara - det är bara allt det andra kvar ;) Ska ställa mig och förbereda lunchen nu, glöm inte lunchpengar imorgon - tror det kommer bli jättesmarrigt!

Hanna 

Abico
0

Nu finns bilderna från utställningen upplagda! :)
http://smfvastra.se/bilder.htm

Hanna