Åsaka 20 oktober
Den 20 oktober är det dags för utställning i Åsaka, Trollhättan, igen och sista anmälningsdag är på tisdag (2/9). Annonsen till utställningen finns här.
Är det någon mif:are som tänkt åka dit?
Hanna
Jag anmälde två av mina flickor igår - till ras bägge två:
GP Define Ice Nay, self dew och Kickback, tricolor.
Men hallå, är det ingen annan härifrån som ska dit? ;)
Hanna

Jag hade tänkt komma men kom sedan på att det krockade precis med hästutställningen som är den 20:e okt. (som vi redan anmält till)… :/ Typiskt att det ska krocka..!
Attans! Hade tänkt ställa Oskar och Cornelia i pet då, men missade helt att anmäla innan anmälningstiden gick ut. Typiskt!
Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus
#3 - Det kan ibland gå att göra en sen anmälan, prova att höra med anmälningsmottagaren.
Hanna
Jag ska dit, ställer Humla i pet klassen :) Är 13 år, så du kommer nog känna igen mig.
Men det blir första gången som jag ställer ut någonsin, så jag är ganska nervös just flr att Humla är rädd när det är mycket ljud & när hon inte känner igen sig :S ;)
Puffar upp tråden lite ;)
Tusen saker att fixa idag inför morgondagen, men marsvinen är i princip klara - det är bara allt det andra kvar ;) Ska ställa mig och förbereda lunchen nu, glöm inte lunchpengar imorgon - tror det kommer bli jättesmarrigt!
Hanna
Nu finns bilderna från utställningen upplagda! :)
http://smfvastra.se/bilder.htm
Hanna