Min fotomodell :)
Slut :)
- Mvh Emma
Nu är det slut :P
- Mvh Emma

awe, vilka härliga bilder
verkligen jätte fina !
#9 Tack :D<3
- Mvh Emma
Jättefina :)
Men jag har alltid trott att Tjorven var en tjej :/
Kram Hanna
Hanna
#11 Tack :)
Nope, Tjorven är min lille grabb ;) Han såg helt enkelt ut som en Tjorven :) (samma som att folk döper djurhonor till Bambi :P)
- Mvh Emma
#12 - Okej ;P Jag tycker nog han har lite feminina kurvor XD
Hanna
#13 Haha, jadu, om du såg vad han har mellan sina bakben så tror jag inte att du skulle tycka att han ser ut som en tjej :P
- Mvh Emma

Vilka fotomodeller :)
#15 Ja :) Fast det är bara Tjorven som ställer sig i olika ställningar, Chico står på samma ställe hela tiden :P
- Mvh Emma
#3 Var en jätte tjusig bild, synd bara att du inte fick med lite (några millimetar) luft ovandör öronen. Men den är snygg nu också :) Även de andra så klart! Tjorven ser bra härlig ut!
Chico3 är den sötaste bilden enligt mig! Han tittar upp och man ser den söta lilla munnen!
#17 Tack :D
- Mvh Emma
#18 Tack, älskar den bilden just för att man ser han lilla mun :D<3
- Mvh Emma
#14 - Haha, jag tror dig XD
Hanna

#22 Naaw, vad gullig :)
#23 haha, du kan nog inte göra så mycket annat, då får jag ta kort på bakdelen och bevisa att han är en hane xD
- Mvh Emma
#24 Tack :D
- Mvh Emma

ooh så härligt o se dem :D Gunnar e som Chico, sitter på samma ställe nästan :P men ibland får man e bra bild :)
#27 Haha, skoj att det finns någon mer än bara Chico som bara sitter där :P
- Mvh Emma

Jättefina kort. Vad vackert med rosen till =) duktig och kreativ du är…beröm beröm till dig 
#29 Tack så mycket :D
- Mvh Emma

Vilka fina bilder på dina små gullegrisar!
#31 Tack :D
- Mvh Emma

Hur gammla är Tjorven och Chico?:)
Tjorven är 5 månader och Chico är 3 ½ ungefär :)
- Mvh Emma

Okej :) Dom är sååååååååååå söta<3 Chico påminner om mitt marsvin Maja :)
#37 Tack :D<3
- Mvh Emma
Dom är skit söta alihop, även katten.
Du fotar bra oxå.
#39 Tack så mycket :)
- Mvh Emma

Vad Tjorven ser ut att ha växt sen jag såg honom sist! Å så underbart söt han är lille gosesnutten = ) Man kanske ska försöka sig på att övertala mamma att köpa marsvin..!! Dock har hon för länge sen deklarerat att de luktar illa så ja får nöja mig med kaninen! Suck…
#41 Visst har han växt, får tom försöka övertala pappa att Chico fortfarande är större, men han säger bara till Tjorven att han växt om sin pappa(Chico är inte hans pappa men endå :P) ^^,
Försök övertala henne så går det nog xD
- Mvh Emma
Haha..kaniner luktar nog mer än marsvin
Helena
#43 Nja.. Inte hos mig iaf :P Kaninerna luktar inte så mycket, marsvinens bur börjar lukta innan deras iaf. ^^
- Mvh Emma

#42 Ja försöka kan man ju alltid! Tvivlar dock att det går den här gången = )
#43 Jag hade hand om en kompis tre marsvin en gång i två veckor, därav har mamma "lärt" sig att marsvin luktar! Kaninen luktar nästan ingenting och då bor han i mitt rum! Och alla vi pratat med som haft både kanin och marsvin säger att marsvinen luktar betydligt mycket mer! Men det kan ju förståss bero på utrymme och städning!

Guud så söta
#46 Tack :D<3
- Mvh Emma
ååå vad fina bilder :D vad stor tjorven börjar bli hihi
gu villka härliga bilder ;)
Tack :D
#48 Jo, tror han snart börjar väga mer än Chico ^^,
- Mvh Emma