[marsvin+kanin]
msåte bara fråga fast jag vet vilket svar jag kommer att få,men de är en som vill ha marsvin tillsammans med kanin och jag säger att jag säljer inga marsvin som ska va tillsammans med kanin,jag fick till svar att bheåll dina marsvin du jag känner en uppfödare i Stockholm tror jag de var som har kanin+marsvin tills,och även hennes vet sa att man kunde ha de så hon litade på sin vet och roslagstull??men jag tror inte nå rikgtigt på de, brukar ni här inne ha marsvin tills med kanin?? jag vet att den här frågan har varit på tapeten många gånger,men när jag säger ifrån så blir folk sur och arg
Det är inte bra att ha kanin och marsvin boendes ihop.
Marsvin ska ju för det första bo med ett annat marsvin. Sedan kan kaniner skada marsvinen och viseversa :S Nej massa saker som gör att de inte ska bo ihop :/
Mina har träffats på golvet ibland, men det är en helt annan sak än att läta de bo ihop :/
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
ja precis så säger jag oxå ,men tjejen i fråga sa att jag skulle behålla mina marsvin för hon skulle köpa av en uppfödare i Stockholm som har kanin och marsvin tillsammans,
#2 Finns tyvärr inte mycket att göra.
Jag hade inte sålt till en sådan person :) Sedan kan man tyvärr inte hindra folk att köpa av andra :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jättebra att du inte sålde till henne!
#3 nej det finns inte mycket att göra,mer än att hon fick ett nej av mig iaf