Hur många?
Hur många marsvin har du?
Har du oräkneliga får du gissa. Är du uppfödare eller privatperson?
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
Privatperson - 5st
privatperson och har 2 :)
Privatperson - 6 st :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Privatperson får någon enstaka kull - För tillfället 15 men två ska flytta.
Privatperson - 4 st ;)

Privatperson- 13 st :)
MVH Erika :)
Privatperson - 2 st. 
Uppfödare - 8 st.
Hanna
privat .. 2 st men vill ha flera
Uppfödare. Fick nyss fem bebisar! Då är det totalt 41 marsvin. 14 bebisar. 12 ska flytta när de blivit stora nog.
privatperson 2 st bus pojkar 
#10 #11 längtar till att få se era ungar 
Privatperson och 90 marsvin;) Haha nej jag har bara två små galna grisar:) Lisa och molly^^
♥kram Linnea♥
Privatperson - 2st :)
Mvh Linnea
#14 haha jag tappade hakan när jag läste 90 st haha 

Privatperson och har 3 fisar hemma :3
Privatperson, har 3 st för tillfället, men har plats för 3-4 till :) En till flyttar iaf hit i Juni :)
Uppfödare 32 marsvin var av minst 4 ungar till salu :)
Uppfödare - 34 st. 4 tingade, 1 till salu. Så ungefär 29-30 st.
Privatperson - 3 st :)
Privatperson - 6 st
Privatperson 7st, dock plast för mååånga fler :)
Privatperson, 7 :)
haha får uppdatera mig nu
Privatperson, 10 st

Privatperson (uppfödningen vilande), 13 st.
Privatperson, 6 st plus 2 för omplacering
Privatperson, 5 marsvin men plats för någon eller några till. Två kullar på gång, blir troligen inga fler på ett tag. Så ska verkligen njuta av dessa. 
Privatperson, 2 marsvin men har bestämt att ha ett gäng marsvin med runt 5-6 marsvin.
Privat person- 2 st :)
Har en fråga till er med marsvin över 10 stycken; Hur har ni tid med dem? Jag har fullt upp med mina hamstrar och med två marsvin! Så det är bara en ärlig fråga :). Hanterar ni alla varje dag eller är det många som blir ohanterade överhuvudtaget? Eller hur går det till med så många? :)
Även de med 5-6 marsvin :). Hanterar ni alla dem med? :)
#30 Japp hanterar alla dagligen. Har 6 marsvin plus 2 inneboende marsvin. Hanteras dagligen, Gäller att prioritera :D

Får ändra till 2 grisar efter att Mirra gick bort i helgen.
privatperson-2 st
#32 stackare. R.I.P Mirra
Privatperson - 8 st :)
privat- 4 stycken. 3 honor och en kastrat
Privatperson med liten uppfödning: 6 marsvin varav 4 honor och två hanar. Får hit en till hona imorgon =). Ska väl säga också att det att MrE här på forumet är ägare till 3 av dem, fast det är jag som får städa, klippa klor, ge mat mm =).
#30 Hanterar inte alla dagligen. För tillfället hanteras de unga gossarna (ca 2 månader gamla) dagligen, oftast flertal gånger/dag. Men damerna där nere inte lika ofta, de är dock vana att bli hanterade och kommer framspringande när det vankas mat och äter ur händerna. Jag tror de har mer utbyte av att umgås med varandra än att umgås dagligen med oss människor. De har en bur på 160x190 och har mycket hö att böka i, tunnlar att springa genom, får havre och grönsaksbitar utstrött i buren att leta efter så jag tror de får bra stimulans där. Nu får vi hit en ny tjej som vi inte känner och då får vi se till att hantera henne extra mycket så hon blir bekväm med oss.
Privatperson 5 st, 3 honor 2 hanar.
Hanterar alla dagligen…nån enstaka gång blir det varannan dag = )
4 st :) hanteras dagligen
Privatperson, 3 stycken honor.
För det mesta så hanterar jag dem ju dagligen.
Det är väl ibland när man jobbat mycket en dag eller varit på massa äventyr som de slipper att jag terroriserar dem överdrivet mycket ;)
Privatperson - 3 st.
Funderar på en 4e i sinom tid, om ca en månad isånafall.
Men buren är i mitt tycke för liten för 4 grisar, så blir nog inköp av bokhylla och plastmatta i samband med det isåfall :)
Privatperson - 14
Min ena som skulle flytta flyttade till Pinku uppe i #25 och min andra flyttade till Whippersnapper i #28 men vi fick snart tillökning och kom upp i 14 grisar och nu är det stopp på inflyttandet och inga flyttar ut ;)
Privatperson med 2 st…