Ryck och konstiga ögon
Har lilla agnes i knäet nu och för ett tag sedan när hon gosat in sig i handuken och gjort sig lång märkte jag hur hennes ögon började röra sig, och det vita dom har i ögonen runt det svarta kom fram jättemycket, , det är svårt att förklara men ögonen rullade lilsom lite ochdet såg obehagligt ut, samtidigt dunkar hennes hjärta snabbare, öronen rycker till och bakbenen liksom skakade och ryckte försiktig, allt på samma gång och först när det hände började jag klappa henne litecoch då blev hon som vanligt, lite senare började hon igen men då lät jag henne vara för att se vad som hände, men allt fortsatte ett bra tag så fick klappa henne och lugna henne igen. Hon har somnat i min famn nu så det kanske är något dom gör när dom är trötta? Det såg verkligen inte normalt eller behagligt ut och jag har inte hört om något liknade, någon som vet om det är normalt, on det är något fel med agnes eller..ja, något? Jag blir så orolig!
Jag tycker att det låter som att hon drömde en mardröm!
Jag har inget marsvin själv men min hund gör så när hon drömmer. Ibland är det omöjligt att väcka henne och ibland nästan skriker hon.
Så jag tror inte att det är något att oroa sig för