Vart köpte ni marsvin?
vart köpte ni marsvin nån stans skriv gärna hemsidan och vad den heter Själv har jag köpt mina på nybackens marsvinsupp födning.
Lotus är från Strawberis marsvin
Trazzel, Pepsi & Enzo är från min mamma när hon födde upp.
Alvin är från Hills marsvin
Blixten är från privatperson, dock kom han som omplacering till mig, fick honom i födelsedagspresent av min svärmor
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ok
Jag köpte mina två skinnysar från Lixim's i Växjö, sheltiepojken från Vibys i Bro & min kompis rex (men som går med mina) från High Hat's i Huddinge :)
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
Köpte både våran rex och texel från en privatperson på annons men de kom från början från en djuraffär som tar in marsvin från uppfödare.
Mina är från uppfödningen hos Fäboden vid Linnés Hammarby lite utanför Uppsala. Det finns en hemsida - http://faboden.se/ :D
Flockdjurs i Åkersberga och Chokladfabrikens i Uppsala, + en gris ifrån Duetten´s/klockaregårdens
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
Jag har två som kommer ifrån Vibys som ligger i Bro, men den ena köpte jag utav en annan uppfödare i Köping så den kom inte direkt ifrån Vibys.
Tre har jag fött upp själv, och en kommer ifrån djuraffär (skäms på mig, förstodd inte bättre då.)
Vibys hemsida: http://vibysmarsvin.se/
Uppfödaren i Köping har lagt ner, därför lägger jag inte ut någon hemsida.

Zooie köpte jag på djurmagazinet medians Samson kommer ifrån en privatperson.
Har ett par från Djuraffär
Sniff från omplaceringshemet Colinas som nu lagt ner
Privatperson
Sågstugans
Heartbreaks vet inte om hon fortfarande håller på dock
Sen har jag egenuppfödda :)
Mina två Alpacka honor är köpt från privat marsvins uppfödare i närheten av Lycksele och så har vi precis varit och hämtat hem en hona från Notvikensdjur och dom föder upp både marsvin och kaniner, de har riktigt fina djur och ni som funderar på att skaffa er en kanin eller marsvin hör av er till dom, för de säljer mkt fina och friska djur.
Jag har två egenuppfödda hanar, sen tre honor från Nybackens, två från Ixias, och en hona från godisgrisen här inne - Chokladfabrikens :)
Två vuxna tjejer från privatperson, men fick reda på att de kom från djuraffär. Sen blev jag oerhört förälskad i en tös i djuraffären - alltså riktigt sådär förälskad förälskad så att man inte kan stå emot - och införskaffade henne. Runt två veckor senare hade mamma också köpt ett marsvin från djuraffären (vilket jag egentligen sagt nej till då jag inte vill ha fler djuraffärsmarsvin) men aa… får iaf vara nog med marsvin från djuraffären nu! ^^
Jag köpte från omally's
Mina tjejer är omplaceringar. Så de kommer från en privatperson. De är troligen köpta i djuraffär, men jag är inte 100 på det.
Två från djuraffär som kommer från reggad uppfödare, alltså Groth's.
Två köpta från privatperson som hade för lite tid för djuren. (De var i dåligt skick, fick besöka vet ganska fort efter)
Två från djuraffären och två är omplaceringar härifrån.
Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida
#12 mina kommer från nybackens med vad heter dina?
#18 Trevligt med fler Nybackens djur, jag är jättenöjd med mina tjejer de är hur goa som helst. Nybackens Chindira, Hera Queen & Maribella Queen är namnen :)
Alla mina marsvin jag haft är från eragons omplacering :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
flest Omplaceringar
. Har 2 st som kommer från Gullegrisens. Men inte skinny, utan en sheltie mix & en nonself som hon hade tagit hand om.' Två st kommer från "fridaakesson"s mor- non self.
Resten av gänget är omplaceringar från olika svåra förhållanden. samt 3 egenuppfödda.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering