Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: medlemmar
Läst 1195 ggr
Aristarcos
1

Binajis vart tog hon vägen ?

Undrar om något har hänt nu måste ju lussefirandet vara över !?

Mirinda
0

Jag undrar också och saknar Binajis väldigt mycket.

Om du läser det här Binajis; ge oss ett livstecken! Det vore kul att höra hur det gick med lussandet och om hur du haft det under jul och nyår.

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

Binajis
6

Hej och tack för omtanken gulliga ni. Nu är jag tillbaka, halvt i alla fall. Julen blev inte vad den brukar vara för mig med ett stressigt schema och problem inom familjen. Jag har kikat in lite de senaste dagarna men har inte haft ork att sätta mig in i någon tråd förrän idag.

Så först idag vågade jag kolla på vilket kaos som utbröt efter att jag avbrutit Varulvleksomgången som jag hade hand om. Till min fasa ser jag att mitt meddelande inte finns någonstans. Eftersom jag skrev det i lektråden så trodde jag att det blivit flyttat till frågetråden men där var det inte heller. Skrev från min mobil och hade problem med att få till hela meddelandet, markören hoppar nämligen mellan rader och bokstäver hipp som happ, och tydligen gick det inte fram överhuvudtaget.

Jag skrev och förklarade hur det var, att jag var superstressad för tillfället och den sista röstningen där lynchningen blev fel var pga en bugg. Jag minns att jag och pojkvännen satt och inväntade deadline för att sen kunna se på film. 22.04 uppdaterade jag sidan sist och nu minns jag inte mellan vilka det var lika men jag tror att det var Gronstedt och Juliino. Jag använde random.org och rösten föll på Juliino. Det var efter det här som det bara blev krångel, någon hade antingen kommit in och röstat eller om det var någon som hade ändrat sin röst.

Beslöt mig för att ta tag i det dagen efter men under natten kunde jag inte sova och fick ont i magen, kombinationen mellan problem med tråden/bara känslan av att allt gick åthelvete (ursäkta uttrycket) fel som lekledare och allt annat som pågick runt omkring mig gjorde att jag beslöt mig för att avbryta leken. Det känns väldigt jobbigt att det inte kom fram som det skulle, jag kände mig jättedum och nu framstod det dessutom som att jag bara lämnade allt och så var det verkligen inte. Tyvärr har jag tappat motivation att fortsätta leka, lekledarrollen var inte rolig alls på slutet eftersom jag inte hade förstått reglerna rätt och vissa grejer visste jag överhuvudtaget inte om. Har inte ens kollat in i Julomgången, Varulvsleken får mig bara att tänka - hu… Allt är inte som det brukar vara runt mig ännu men när allt är som vanligt igen och saker börjar flyta på som de ska så kanske jag ger mig in i leken igen :)

God fortsättning till marsvin.ifokus!

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

http://www.freewebs.com/binajismarsvin

Aristarcos
1

#2 vad bra att du mår bättre skönt att se dig igen här..

Mirinda
1

Åh, vad jag är glad att du hört av dig! Har saknat dig så. Blev riktigt orolig ett tag. Har du läst mitt PM? Om du läser i lektråden (2.4) så ser du att ingen blev sur och att vi väntade på att du skulle komma tillbaka. Jag hoppas att det som var\är jobbigt i ditt liv löser sig. MiF och varulvleken är mindre viktigt. Att du och din familj mår bättre är så klart allra viktigast. Jag får klara mig utan din sköna humor tills du vill vara med och leka igen. Om du vill kan du PM:a mig - ifall det dröjer länge innan vi får se dig i trådarna igen. KRAM!

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare