Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettuppfödare
Läst 666 ggr
wingren
2

Ang lilacprojektet

Kom inte ihåg vilka det var här som skapat ett lilacprojekt men jag skulle gärna önska att ni skapade en tråd där man ser utvecklingen. Lite kort om ideen om projektet, hur det började och när allting började rulla igång och sedan hur det fortgår. Jag skriver alltså detta inlägget men förhoppning om att ni som är med i lilacprojektet läser detta och tycker det verkar vara en bra idé (a) Har alltid älskat projekt, från trä-/syslöjden när man var liten till renovering etc nu när man är lite äldre.

Så iaf, skulle vara superkul om Projekt Lilac fick en egen tråd eller kanske blogg eller något. Så att man om något år eller två kan se utvecklingen från planeringsfas till "målprodukt" ^^ Så jag hoppas att ni lilacmänniskor läser detta och nappar på idén :D

emmaaslund
0

Jag håller med! Vore kul att följa ordentligt!

/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white

godisgrisen
1

Hand upp!  Jag är en i lilacprojektet. Glad Fast det finns en tråd som man kan bygga på tror jag ska försöka hitta den och putta upp den. Jag har haft huvudvärk hela dan och orkar inte skriva så smarta saker just nu men kanske jag kan göra en insats i morgon. Glad JA det är ett jättekul projekt!

Det är Eulwen, Arinah och Godisgrisen här på MiF som försker få fram nonself lilac och beige magpie och harlequin.

wingren
0

#1 Kul att någon håller med! :D

#2 Jag har också minne utav någon sådan tråd men hittade den inte genom Mifs sökfunktion, du lyckas förhoppningsvis bättre. Speciellt med tanke på mitt usla minne ;) Ska fasen spara dem namnen/uppfödarna i ett textdokument på datorn! haha. Så man håller lite bättre koll på er ;D

Ser verkligen fram emot resultaten, både lilac och beige är så himlans fina färger! Keep up the good work liksom! :D Har ni någon plan på ungefär hur lång tid det kommer ta fram till första "riktiga" kullen? Alltså en rastypisk och fint tecknad kull? :P