Transporthjälp: Bollnäs-Gävle
Någon som kommer åka sträckan Bollnäs-Gävle någon av de kommande veckorna och kan ta med ett marsvin?
MVH Erika :)
Vart i gävle ska marsvinet till? =)
¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤

Det kommer vi överrens om. Men någonstanns där det är lätt att mötas upp. Likaså ersättning :)
Ok, är det du som ska ha marsvinet? =) Brukar åka till bollnäs och gävle då och då :)
¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤

Ja, det är det :)
Ska du åka snart eller inget planerat kanske?
Aha, möjligtvis en cuy från edsbyn? :P
Nja inget direkt planerat men en kompis och jag har pratat om att åka ner till gävle över dagen nå snart och shoppa lite :P Och mot lite ersättning så kan vi såklart åka till bollnäs först :)

Jo, det lutar ju åt en Cuy ^^
Du kan väl prata lite med kompisen och höra av dig via pm till mig :)
Ah jag ska förmodligen köpa en från samma ställe lite senare i vår ^^ Ja absolut det kan jag göra :) Skicka ett pm till mig bara så jag har nåt som blinkar där så jag kommer ihåg det ;D

Done ;)
Bra! :) Då ska jag prata med min vän sen bara om när vi känner för att åka ^^

Låter bra. I värsta fall får jag ta bilen upp själv :) så vill ni inte åka så känn er inte tvingade :)