Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: allmänt
Läst 478 ggr
gickan87
0

Transporthjälp: Bollnäs-Gävle

Någon som kommer åka sträckan Bollnäs-Gävle någon av de kommande veckorna och kan ta med ett marsvin?

MVH Erika :)

ElmerKrudd
0

Vart i gävle ska marsvinet till? =)

¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤

gickan87
0

Det kommer vi överrens om. Men någonstanns där det är lätt att mötas upp. Likaså ersättning :)

ElmerKrudd
0

Ok, är det du som ska ha marsvinet? =) Brukar åka till bollnäs och gävle då och då :)

¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤

gickan87
0

Ja, det är det :)

Ska du åka snart eller inget planerat kanske?

ElmerKrudd
0

Aha, möjligtvis en cuy från edsbyn? :P

Nja inget direkt planerat men en kompis och jag har pratat om att åka ner till gävle över dagen nå snart och shoppa lite :P Och mot lite ersättning så kan vi såklart åka till bollnäs först :)

gickan87
0

Jo, det lutar ju åt en Cuy ^^

Du kan väl prata lite med kompisen och höra av dig via pm till mig :)

ElmerKrudd
0

Ah jag ska förmodligen köpa en från samma ställe lite senare i vår ^^ Ja absolut det kan jag göra :) Skicka ett pm till mig bara så jag har nåt som blinkar där så jag kommer ihåg det ;D

gickan87
0

Done ;)

ElmerKrudd
0

Bra! :) Då ska jag prata med min vän sen bara om när vi känner för att åka ^^

gickan87
1

Låter bra. I värsta fall får jag ta bilen upp själv :) så vill ni inte åka så känn er inte tvingade :)