Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: utställningar
Läst 464 ggr
moalarsson99
0

Sugen på att ställa ut

Är riktigt sugen på att ställa ut nån av mina marsvin nån gång, speciellt när jag ser alla roliga trådar om att ställa ut och så ;) men har lite frågor om de : -man måste ju vara medlem i SMF men om man blir det måste man ställa ut 1 marsvin eller kan man ställa ut flera? -hur mycke kostar SMFs medlemskap per år? -vad tycker ni om ställa ut, tycker ni att de är spännande,roligt?

Twili
1

1 du får en gratis prova på gång, då behöver du inte vara medlem. som jag förstår det får du ställa 10 marsvin om du vill på prova på gången, men du betalar ju fortfarande anm. avgiften

2. 175 kr för ett halvår för ny medlem, 300 kr för ett helt år.

3. Det är jättekul! Det är spänning, förväntansfullt och bara allmänt trevligt och träffa fler marsvinsgalna människor. det är mycket roligare än att prata med någon som inte har marsvin, det enda man får höra då är saker som, "VA, 5 marsvin?!" "Varför är marsvin så intressant? Det är väl för barn att hålla på med" "dom är säkert goda i ungnen" osv.

~Alla marsvin förtjänar ett hem. Alla hem förtjänar inte ett marsvin~

Fridaaaa
0

1. Första gången måste man ej vara medlem, och du får ställa så många du känner för. Men du betalar såklart anmälningsavgiften.
Sedan om du vill bli medlem och ställa mer, så kostar det 300kr/år eller 175 kr/halvår, dock är det kalenderår, så halvåret är juli-december.

2. Se ovan

3. Roligt, miljöträning för marsvinen, träffa nya vänner osv :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.