Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 778 ggr
[djurens_vän]
3

min bästa vän: Linus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Du har gått igenom mycket. du var ett år och var nästan död när vi köpte dig du var som en sticka man såg alla ben. ägaren gav oss Linus på trappan och stängde dörren. han hade fått suttit i en liten bur i en mörk källare och fick mat en gång i veckan kanske? det här var mitt andra marsvin. Viktor. Linus har Aldrig bitit mig men mamma har han. han slickar mig, ibland när han är hungrig så nafsar han på min hand. För ett år sen så Fastnade han på något konstigt sätt så han drog bort hela klon och han slutade aldrig blöda jag grät och höll i han medan mamma la på ngot så det skulle sluta blöda och på med bandage. klon har kommit till baka lite. Jag finns där för Linus när han känner sig ensam och han finns där för mig när jag behöver hjälp.

jag har det väldigt svårt hemma och på skolan just nu och då har han hjälpt mig <3

Älskar dig Linus du är min ända kille som jag tänker på Kyss

[djurens_vän]
1

Love

[djurens_vän]
2

Love

[djurens_vän]
2

Love

[djurens_vän]
2

love

[rumelle]
0

En sån toppenfin kille du har! <3

Mitt förra marsvin var mitt allra största stöd när jag hade det jobbigt med depression. Han fanns alltid där och det kändes iaf som att han försökte trösta mig när jag mådde sämst. :)

tantnett
0

Vilken go kille. Kyss

Ja dom små liven kan verkligen ge så oändligt mycket, ett liv utan dom är otänkbart.

Pussa på goingen.

Marsvin 4-ever Tungan ute.

[djurens_vän]
1

#5 VAD ROLIGT :)

#6 JA DET ÄR SOM OM DOM FÖRSTÅR EN