Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettoff-topic
Läst 1133 ggr
Teddymarsvinet
0

OT - Hängande våning + bildtråd!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej hej, hade lite tråkigt här hemma. Så jag och en vän, snickrade ihop en liten hängande våning till Niclas, han uppskattade det väldigt mycket och det var jätte enkelt att göra. Sydde även 2 myspåsar igår i fleece!

Bjuder på några bilder ifrån mig! Lägg ut bilder på era mysgrisar. ♥

Primas - Uppfödning av Nonself Golden Agouti  Primasmarsvin.weebly.com 

/p>

Teddymarsvinet
0

En bild utan gris! Flört

/p>

Teddymarsvinet
0

Vart tog bilden vägen? Skrikandes

/p>

Teddymarsvinet
0

Mysgris Kyss

/p>

Teddymarsvinet
1

x2 FlörtKyss

/p>

Teddymarsvinet
0

Blev några väldigt olika bilder, men ni kan väl ''hänga på'' och lägga ut på era mysgisar? Flört

/p>

Mirinda
0

#4 Åh Humla! Marsvinsprinsessan i mitt hjärta… Mår du bra?

Alltså, Det är tur att det inte finns "lukttrådar" för då hade Gozo blivit alldeles kollrig. Han har somnat inne i sin fleece-tunnel. Han är burens bekväma soffpotatis.

Vi ska nog åka på utställning i Kallhäll snart och jag undrar om min sambos nya variant av platta, med skumgummistoppning, är så smart. Gozo kommer inte att ställa upp sig på den. Han kommer att välta ikull, gäspa och vänta på bättre tider och basilika. Vet inte riktigt om han är rätta typen för utställning. Han är ju lugn men väldigt blyg och fullkomligt ointresserad av att anstränga sig. Han "gozar" hellre.

Han skulle ge mycket för att få gosa med Humla. Tror inte jag ska berätta att hon redan gått med en hane och väntar smått. Då blir han bara ledsen. Jag ska låta min goa storgris dagdrömma vidare om den underbara sötnosen Humla.

Har ingen bra mysbild av Gozo än. Det är lite svårt, för han kryper helst in i eller under något när han myser.

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

Teddymarsvinet
1

#6 åh, lille mys Gozo! Skulle så gärna vilja träffa honom. Lycka till så jätte mycket på utställningen, tråkigt att det är lite för långt för mig att åka. Om det kan vara en liten tröst för Gozo så är inte Humla särskilt intresserad av Niclas. Hon skulle ge vad som helst för att få mysa med din pojke. Lycka till igen, vi får hoppas att det går bra & att Gozo kammar hem storvinsten i Kallhäll! /Anna och Humla!

/p>

Teddymarsvinet
0

#6 Hur gick det för snyggingen Gozo? ♥

/p>

Mirinda
1

#8 Utställningen i Kallhäll är den 17/2. Så vi försöker förbereda oss. Det är jättepirrigt.

Men Gozo bryr sig inte om det. Han sitter i sitt lilla hus och dagdrömmer. Gissa om vem?

Han är så blyg att han inte riktigt vet hur han ska säga….. Jag ska putta på lite så får vi höra:

"Längtar efter dig, Hum… Hum…"

"Kom igen nu Gozo!" Hon bits inte!, säger jag.

"Förlåt om jag stör…. Men du är så fin. Här är lite ensamt."Kyss

Och där försvanna han in i en hög med halm. Om marsvin kunde rodna skulle han vara tomatröd nu.Glad

Trevlig helg!

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare