Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbeteendehantering
Läst 723 ggr
Lindet
1

Inte lika rädd längre

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag blir så glad när jag ser att Fluffy börjat känna sig mer trygg och inte längre springer och gömmer sig när jag går runt i min lilla lägenhet.

Han fortsätter göra det han håller på med och ibland så pratar han nöjdsamt.. Nu är det bara Randy som också ska bli mer trygg..

Upplever ändå att de mår bra då de busar och springer, pratar och skuttar runt om dagarna båda två!

Älskar mina små grisar..

Kände bara att jag vill dela med mig av min glädje :)

Fridaaaa
1

Härligt när det går framåt! Skrattande

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

AndreaSäll
2

Jag har lyckats få en av mina tjejer ganska tam, det tog dock fyra år! Alla andra blev tama på två-tre månader. Så hon har varit ett riktigt projekt haha :) Grattis till framgången med Fluffy!

Med vänlig hälsning
Andrea, Doris, Stella, Lily, Otto och Elsa
Grisarnas blogg hittar du här.

emmaaslund
1

Vad roligt! Den känslan är ju stor :)

/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white

Virvlan
1

Åhh så söt

Lindet
1

#1,2,3,4

Tack alla :)

#2 Oj! så lång tid!? Vi får väl se när han kommer känna sig bättre :) Han är otroligt lugn att hantera så det är skönt! Han (Randy) är faktiskt mer still än Fluffy :) Men det kommer väl, han får den tid han behöver :)

AndreaSäll
0

#5 Jaa, tyvärr… Hon har aldrig varit särskilt tam och kelgo. Att bli klappad var det värsta hon visste, men nu verkar hon njuta av det på riktigt. Hon sträcker på sig och gäspar, och ligger och blundar och pratar. Det är mysigt när man känner att hon blir mer självsäker och avslappnad. Precis, det får ta den tid det tar, alla marsvin är individer och vissa är mer svårflörtade än andra ;)

Med vänlig hälsning
Andrea, Doris, Stella, Lily, Otto och Elsa
Grisarnas blogg hittar du här.

Frida B
0

härligt när det går bra!

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)