Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 2316 ggr
_Charlie
3

(Video) Kloklipp gone bad

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

CB är min äldsta tös. Hon är så härlig, så rolig, så söt, så go, så tjurig!!

Hennes klor växer snett sedan länge, och de är otroligt svåra att klippa. Ännu svårare blir det när damen själv beter sig som om hon med saxen vill ha ihjäl henne. Så när det är dags för kloklipp ser det ut så här.

Inga marsvin kom till skada när filmen gjordes, bara ett och annat människorfinger. ;)

(Jag ber om ursäkt för dålig klippning av videon, mitt nakna barn behövde såklart passera i bakgrunden både en och tre gånger. ;))

_Charlie
0

Är det någon som vet varför URL rutan inte kommer upp när man klickar på infoga video? Funkar det inte?

Twili
0

vet inte men hoppas du får upp videon Tungan ute

~Alla marsvin förtjänar ett hem. Alla hem förtjänar inte ett marsvin~

_Charlie
0

#2 Skumt, det ska ju komma upp en vit ruta där man klistrar in videons url när man blockar för "infoga video". Det händer ingenting när jag trycker där förutom att den får en bock, ingen ruta. Blir det en ruta för dig om du provar?

_Charlie
1

Aja, jag får väl lägga in en länk på gamla hederliga sättet i stället. Ni får jobba lite extra för att få se videon. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=Y2dIZBGStMo

Virvlan
0

Min Svea hatar också att bli klippt. Ja brukar ha en handduk över ögone så hon slipper se saxen. Hjälper lite.

Fridaaaa
0

iFokus har lite problem idag, kan vara därför det itne fungerar ^^

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

_Charlie
1

Nu fick jag in videon! :D

#5 Handduk har jag inte testat. Jag är lite för otålig. "Så, nu sitter du här och gör som jag säger så vi blir klara någon gång." ;) Men det funkar nästan bra att sätta henne på rumpan. ;)

[FarbrorNöjd]
0

aouch, såg ut att göra ont i fingrarna.. Du får ha tjocka handskar på dig ;D

wingren
1

Det där är semester om man jämför med min Roxy x)

jezzijezz
0

Hahaha va härligt att se! Såg ju ut precis som Laptop Glad å beter sig ungefär likadant!

Lyan
9

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hahaha

Ska helt klart filma Spike när jag klipper klor också! Fast han försöker springa iväg också förutom att dra till sig tassarna och nafsas. som en hal ål med raketbränsle i rumpan -.-

Såhär tycker Yohnny om att fila tassar (han fick dessutom tag i mitt finger av misstag efter filmen, AJ!)

Lilje
0

Haha, så jädra jobbigt det kan vara att klippa klor om man har monster hemma. Har en likadan tös, men hon nafsar bara på kloklipparen och skriker i höga skyn medans hon sprattlar. Glad att jag får ha fingrarna i behåll, hade en annan hona förut som mer än väl tuggade sig igenom hela handen vid kloklipp :P

Lindet
0

:) Kändes skönt tycker jag när det var lättare att klippa klorna på grisarna än på jycken… Men det kanske bara är en tidsfråga, för det  var bara andra gången jag klippte deras klor.. De kanske blir svårare med tiden ;)

emmaaslund
0

TS & Lyan, förlåt men HAHHAHAHA :''D Coffe Break är helt underbart go, vill bara burra in näsan i den gosmagen! Och älskar hur filen kastas iväg, jag har en likadan herre här hemma ;)

/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white

_Charlie
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Yohnny dååå! ;)

Hade jag inte satt henne på rumpan i slutet hade jag suttit kvar än och försökt klippa. Jag vet inte varför hon lugnar ner sig när hon hamnar så, men stilla blir hon iaf. ;)

Mirinda
0

#15 Jag bara älskar den minen.Glad

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

juliino
0

#15 Hur söt får man vara? Kyss

Lyan
0

#15 Den minen är ju bara så rex som det går! Underbar! Kommer ihåg när vi skulle ta blodprov på Annabelle, det var lika intressant varje gång. Efter ett par gånger med tuggade fingrar och mycket frustrerat marsvin så provade jag att sätta en rejäl hög torkpapper framför henne och hon bet och slet som en galning XD Jag fick behålla mina fingrar och Anna fick avreagera sig lite :-P Har foto någonstans på hur pappret såg ut men vet inte var

Jarado
0

Underbart!!!! Skrattade gott!

wingren
0

#15 ser ut som hon ligger i luften x)

[Ella2010]
0

Gud vad söt #11 är när han slänger iväg filen!