Hund och marsvin kompisar!
Vilka söta tuffsar båda två! :)
Dock tycker jag nog att vovvan ser lite småmisstänksam ut på samtliga bilder, och jag vrider mig alltid litegrann när jag ser bilder på hund & katt tillsammans smådjur - jag tycker det är lite läskigt. Nu känner ju du dina djur bäst men jag tyckte som sagt vovvan tittade på lille grisen som potentiell ha-i-munnen-sak 
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
Naw vad söta dem är :D
#3 Jag tycker hunden har mer nyfiken blick bara :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#3 Jag skulle aldrig ha släppt ihop dem om jag trodde Ella (hunden) skulle göra något. Hon har aldrig varit det minsta aggressiv mot marsvinen, eller något annat djur heller för den delen. Jag har vant henne med att ta det försiktigt med marsvinen. Hon la sig ner en bit ifrån Lovis och bara tittade, slickade lite försiktigt när hon kom nära. Hade Lovis varit rädd hade jag tagit bort henne men det var hon inte.
#6 finingar!
Dina oxå. Super söta. Visst kan hund o marsvin vara vänner ;)
Jag äter inte mina vänner. Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.
Måste visa en bild på mina två långhårsgrisar ihop "fniss"
Kito är uppvuxen med marsvin och har fått lära sig att respektera dom.
Jag tror han ser dom som sina små skyddslingar.
En sommar när en katt kom väldigt nära en utebur blev Kito flyförbannad och skällde ut den stackars katten som sprang iväg snabbt som attan. Har alltid Kito ute samtidigt som marsvinen så att han håller katter borta.

Jag instämmer nog med #3 gällande Ellas blick.
Men du känner ju själv bäst till din hund. Kul om och att det fungerar.
Marsvin 4-ever
.
Jag försöker få min hund mer van vid grisarna, men eftersom det är rätt mycket jakt (hare) på honom så stänger jag alltid in hunden när grisarna är ute.. ifall grisarna skulle börja springa.. han har fått nosa på dom men är alldeles för spänd…

#11 Underbar bild.
Marsvin 4-ever
.
så söta bilder
Min katt brukar slicka på mitt marsvin som om hon var hennes kattungen 😜
animal power <3