Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettoff-topic
Läst 732 ggr
ElmerKrudd
4

Bästa sällskapet

Vad kan vara ett bättre sällskap i soffan en ett litet marsvin som mumsar på lite sallad och smakar på din arm en fredagskväll? =)

¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤

jossa5
1

En liten hamster är inte helt fel det heller.

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

joheck
0

Ett litet marsvin som mumsar på lite sallad och inte smakar på din arm!?! ;)

ElmerKrudd
0

#1 Okejrå ;P

#2 Haha! Han äter ju inte på den utan slickar på den ;P

¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤

joheck
0

#3 Aha, men det finns kanske dom som smakar bättre än du så marsvinet tar det steget längre :S

ElmerKrudd
0

Haha jo iofs ^^

Ratzo
0

Fem små råttor är det bästa sällskapet :).

I can't drown my demons, they know how to swim.

Lyan
1

Jag har just nu en liten pudelprinsessa i famnen som vill ha kel <3 Tidigare i kväll hade jag picnic hos marsvinen och sedan har jag jagat raketrumpa :-P

ElmerKrudd
0

#7 Haha raketrumpa? x)

Lyan
0

Spike har så mycket energi att han bara far runt som ett skållat troll med raketbränsle i rumpan när han är ute på golvet. Inte lätt att få tag på XD

ElmerKrudd
0

Haha x) Nej jag förstår det ^^ De kan ju faktiskt vara fruktansvärt snabba :P

Lyan
0

#10 Jo, de kan ju det :-P

_Charlie
1

Jag läste tråden sent i natt och undrade vad en raketSTRUMPA var. Jag fick många alternativ i huvudet men antog att du nog hade strumpor med raketer på varav den ena försvunnit. Det var kanske en mycket viktig strumpa…  ;)

ElmerKrudd
1

#12 Haha!

emmaaslund
1

#12 HAHAHA 

/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white

Lyan
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#12 Hahaha. Fast varför ska man leta efter strumpor när man kan göra såhär :-P