Bästa sällskapet
Vad kan vara ett bättre sällskap i soffan en ett litet marsvin som mumsar på lite sallad och smakar på din arm en fredagskväll? =)
¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤
En liten hamster är inte helt fel det heller. 
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
#1 Okejrå ;P
#2 Haha! Han äter ju inte på den utan slickar på den ;P
¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤
Haha jo iofs ^^
Fem små råttor är det bästa sällskapet :).
I can't drown my demons, they know how to swim.
Jag har just nu en liten pudelprinsessa i famnen som vill ha kel <3 Tidigare i kväll hade jag picnic hos marsvinen och sedan har jag jagat raketrumpa :-P
#7 Haha raketrumpa? x)
Spike har så mycket energi att han bara far runt som ett skållat troll med raketbränsle i rumpan när han är ute på golvet. Inte lätt att få tag på XD
Haha x) Nej jag förstår det ^^ De kan ju faktiskt vara fruktansvärt snabba :P
#10 Jo, de kan ju det :-P
Jag läste tråden sent i natt och undrade vad en raketSTRUMPA var. Jag fick många alternativ i huvudet men antog att du nog hade strumpor med raketer på varav den ena försvunnit. Det var kanske en mycket viktig strumpa… ;)
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
#12 Haha!
#12 HAHAHA 
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white