Inredning XS, HAHA
Hämtade ut ett rejält paket idag med bara en massa marsvinsprylar! Jätteskoj som vanligt och det kändes som rena födelsedagen.
Hade beställt hem en hage (på bild) som fungerar kalaaas, tack Louise (Creation) för inspirationen. Köpte två sektioner och använder en vägg som en sida, det blir ett bra utrymme för grisar att springa på :) Slipper man möblera om hela lägenheten så fort grisarna ska ut haha!
Lite annat som mindre vattenflaskor för duvtransporten samt inredning till kommande rexflickorna låg också i paketet. Inreder i naturligt stuk med tuggvänligt material och köpte en likadan trätrappa som pojkarna har och en klassisk träbro - i liiiite liten storlek. Klumpigt värre. HAHAHAHAH Eller vad tror ni, blir den bra? ;) HAHA

/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
Jag skrattar ihjäl mig!! UNDERBART!!! :D
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
Men hallå det där ser ju ut som samma storlek min Nemo har på sin bro! hrmm han är en guldhamster 
Är trätrappan populär?
#1 HAHA ja jag med!
#2 Hehe ja alltså…. 
Trätrappan är mycket populär! Det är mycket sova under och hoppa upp och ner, upp och ner.. Här byggs det muskler 
/ Emma
Den där trätrappan är en favorit här hemma också :)
Haha! :) Var har du beställt sakerna? Blev sugen på hagen :)
Vilken söt liten trappa du har skänkt dina grisar. :D
#5 På djurmaxi.se, men vet att hagen finns på fler butiker :) Det är egentligen en hamsterhage så den är inte så hög, men fungerar utmärkt ändå :)
/ Emma

Whaoo va fint dom fått det, hagen är kanon har själv sådana sektioner och man kan bygga ut dom precis efter berhov.
Visst är det väl lika roligt när man köper prylar till djuren som när man själv får presenter?
Marsvin 4-ever
.
#8 Eller hur? Jättesmarta var de! :)
Haha ja det är ju det! Nästan roligare till och med 
/ Emma

Såg första bilden och tänkte men den där bron är väl inte liten? Sedan såg bilden under och då blev det ett rejält skratt! Tack för att du förgyller min dag! Den där trätrappan, hur hög är den? Funderar på en sådan till mina pojkar.
MVH Erika :)

Måste få fråga, hur länge fick du vänta på ditt paket? Har väntat på mitt i 12 dagar nu trots att alla tillbehör fanns i lager :(
MVH Erika :)
#11 Ja, jag fick också vänta väldigt länge på mitt, minns inte exakt. Men jag kommer ihåg att jag reagerade på att det tog lång tid.
Ring eller maila dem och fråga annars :)
/ Emma