Min fina tant
Åh, vad jag har varit orolig i helgen! Min fina gammeltant Rufsi har inte varit kry, hon hade ingen styrsel i bakkroppen och tappade massor i vikt. Hon hoppade fram och om någon av de andra stötte till henne så välte hon :'( men hon har varit pigg hela tiden, förutom igår för då var hon väldigt trött, och ätit med god aptit.
Idag när jag kom ner så var jag säker på att hitta henne död men istället hittar jag en tant både har styrsel i bakkärran och har gått upp i vikt :-D Vet inte hur mycket vikt hon har gått upp då vågen gått sönder (tips, tappa inte vågen i golvet, de håller inte ><) men det känns tydligt i kroppen på henne.
Jag misstänker att hon inte har så långt kvar för hon har blivit väldigt gammal på väldigt kort tid men jag hoppas att jag får ha henne kvar så länge som möjligt!
Min fina fina älsklingstant <3
Fina tanten :) … Så vill jag också se ut när jag blir tant ;)
min hemsida: http://www.piggieville.n.nu
Haha, du får börja odla mustasch då :-P
Bilden är ganska gammal men hon är lika fin fortfarande trots att hon börjar bli skruttig <3 Fram till för 1-2månader sedan så var det omöjligt att se eller känna på henne att hon var över 3-4år och inte de snart 7åren som hon är! Och hennes tassar ska vi inte tala om, de har aldrig sett en fil i hela hennes liv och de är de mjukaste tassarna som bor här hemma! Till och med mjukare än bebisarnas
Oj, sju år :) det är bra jobbat! Gillar hennes fina bläs. Tycker marsvin som blir lite till åren får ett sånt gulligt och vist utryck.
min hemsida: http://www.piggieville.n.nu
Det var mig en riktigt gullig tant! Måste även säga att namnet passar henne prima..Rufsi 😘
Hoppas hon håller sig kry nu ett bra tag till.

Härligt att läsa.
Lilla Rufsi verkar bära sin ålder med heder. Instämmer med #1 att så vill man se när man når den totala ålderdomen, ännu är man förhoppningsvis bara halvtant. Hm..
Marsvin 4-ever
.
Det är just sådana bläsar som är en del av mitt avelsprojekt. Rufsi är jättebra tecknad då hon inte har ett enda strå cream förutom i bläsen. N
amnet Rufsi var självklart när hon föddes (för fina tanten är född här <3), hon var bara en enda rufsboll XD Mamma hetter Mys för hon hade så mysig päls och Rufsis ena son fick heta Trots (Trots pappa hade också ett beskrivningsnamn, han hette Omöjlig :-P)
Hon är precis som vanligt nu :-D Fast fortfarande lite tunn, måste verkligen köpa en ny våg imorgon!