Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: allmänt
Läst 291 ggr
Charmaine
0

Valmöjligheter i trådar med röstning

Jag sitter och läser det mesta jag kan komma åt, jag och barnen. För vi planerar att skaffa marsvin efter dom 2 råttorna som vi har nu.

Lite synd att trådarna där det är frågor där man inte utan att rösta först kan läsa vad som står i tråden. Och det är intressant att se svaren och läsa. Men det finns inget alternativ för oss som inte har marsvin just nu och som bara vill läsa? Så man svarar bara ett av alternativen för att kunna se och läsa. Men det ger ju också missvisande bild sen i staplarna.

Kan inte det här vara något att tänka på, alla omröstningar av någotslag så bör det finnas ett svarsalternativ för oss som bara vill läsa, kanske någon inte vill svara eller så kan man inte för att man har inte marsvin än.

Vad tycker ni andra, tänker jag fel?

fulfisk
0

Det tycker jag är bra. Jag menar, jag är ibland inne och kollar på hamster och råttsidan och jag har varken hamster eller råttor. Sedan kan det vara så att man inte har någon åsikt, då borde man få kunna klicka sig fram till resultatet ändå.

paronskrutten
0

Ja, men det får ju trådskaparen tänka på, det borde kankse vara en "fktaruta" med vad som är bra att ha som alternativ?

Helena

KvirrZ
0

Själv brukar jag alltid ha med "annat" eller liknande som alternativ. Så jag tycker att det är bra :)

- Mvh Emma

[Liinda]
0

Håller helt med dig. Det kan vara knepigt det där ibland när man inte tycker nåt av svaren riktigt stämmer men man vill läsa tråden.

Stormviskaren
0

helt rätt. bra att du säger till :)