Z-kullen *skinny bebisar*
Nu va de länge sen sist ja hade en skinny kull ungefär 6 mån sen! Så de e så härligt o ha små skinny bebisar springandes i buren igen.
Jag e lite sen med detta inlägget då bebisarna föddes för 2 veckor sen den 6/2 men här kommer äntligen deras tråd bättre sent än aldrig =)
Mamma heter Bäckebo´s Smila och är pe white och den stolta fadern heter Xsemi och är lilac tan båda skinny.
De blev hela 3 st stora bebisar i kullen men bara 2 är nu livet den 3:dje dog efter ett par dagar.
Från vänster: Hane, Hona, Hona (varav bara honorna som lever)

Grattis (i efterskott! 🙂) Jättesöta bebbar!
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white

Grattis! Super söta är dom! 😍
Är dom små eller stora?😃 Söta var dom iallafall!🙂
Grattis! Jättesöta! :)
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

#6 Haha ja man kan ju undra så som ja skriver, men ja tycker de va stora låg på 93, 97 och 103g =)
Åh, vilka fina små kultingar! Beklagar att den lilla pojken gick bort för er. :(

Här har vi den andra tösen, som inte föddes med vita strån. Utan snarare lemon, lilac aktig under hela första veckan. Nu när hon tappat pälsen o den kommit tbx så e hon helt vit. Men har hört andra skinny uppfödare som haft lilac, lemon bebisar som ljusnat till vitt när de va små. Så ja vet inte riktigt va ja ska kalla hennes färg för.

Grattis! Underbara! <3
Så söta!
På #13 så tycker jag att det syns tydligt att hennes nospäls inte är vit om man jämför med systerns bläs
Snuttebäsar ❤️
Någon av det sötaste jag sett, helt underbara ❤️
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#8 Dom ser stora och friska ut, och självklart söta som sagt! Vill också ha skinny bebisar! :)

Jisses man skall deffinitivt inte titta för länge på dessa bilder. Vissel..vissel. 😍
Marsvin 4-ever
.