Kittligt marsvin?
Hej jag undrar om marsvin kan vara kickliga? Mitt hanmarsvin Kurre biter jämt till när man bara petar han på sidorna av ryggen. Men jag tror inte att han har ont eller jag vet faktiskt inte. När vi skulle kastrera dem så skulle vetrinären kolla till dem för vi trodde att dem hade Ohyra så jag vet inte om han såg om nått var fel eftersom att det var min mamma som följde med.
Tacksam för svar 
haah jaaa marsvin är rätt kittliga, mitt älsta marsvin zita är grymt kittlig på magen hon blir sur och bits :)
tja vet inte om mina är kittliga, men dock gillar de inte att man tar dem på bakdelen sidan av baken när de står i buren, då kastar de benen uppåt och sig själv åt sidan för att freda sig..

Mitt marsvin Sture är kittlig på sidan då bits han:)
Min virveltös Saga är kittlig, på hakan ner mot frambenen ;) I början när hon kom hit kunde jag knappt ta henne någonstans för då nafsade hon en massa (antagligen inte så van vid att bli upplyft/vara i famnen då hon hittats utomhus - antagligen dumpats - pga. att någon tröttnat).
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
då är nog lilla kurre kittlig då =)
tack för alla svar =)
Ett av mina marsvin är galet kittlig, men till skillnad mot era så verkar han tycka att det är roligt att bli kittlad. Jag brukar killa honom lite i sidorna och då kuttrar han och springer gör en hel radda glädjeskutt efteråt - och sedan kommer han igen och ställer sig under min hand och vill att jag ska göra samma sak igen (vad jag förstår). Inte hårt och länge såklart, utan bara kittla till honom liksom! Han har aldrig bitit när jag kittlat honom, utan bara gjort massor av glädjeskutt!

Våran Kakan är grymt kittlig under magen. Det är jättesvårt att ta upp henne, men när hon väl är uppe så är hon lugn.
aaw vad gulligt ^^
Mitt marsvin är jättekittlig på baken, om jag klappar henne där så bockar hon och piper:-D
animal power <3