Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettutställningar
Läst 479 ggr
Brusse
0

Vilken slags transportbur?

Ska om några veckor på min allra första utställning! Ser verkligen fram emot det! Har dock lite funderingar på vilken slags transportbur jag ska använda. Är en vanlig "katttransportbur" ok? Utställningen är burlös så dom kommer ju sitta i transporten ett tag. Har sytt myspåsar som dom älskar och tänkte lägga in i transporten. Sen undrar jag om jag ska ha dom i varsin transport eller i en? De funkar fint ihop,mina tjejer,men föredrar att ligga i varsitt hus i buren och gillar inte heller att dela myspåse. Bäst med varsin transport eller tryggare i en gemensam? Hur gör ni när ni åker iväg på utställningar?

Fridaaaa
0

De behöver varsvin transport, det är det bästa.

Jag har en duvtransport i trä, det är bra tycker jag :)
och har haft någon gång vanlig "kattransport" med när jag bara hade 1 marsvin med mig :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Brusse
0

Då tar jag varsin transport,känns bäst. Tack :)

Twili
0

honor är läta att ha tillsammans,beroende på personlighet. Det kan ibland pipa ifrån transporten men jag har upplevt det som att de inte blir bitna utan att den andra kommer för nära deras personliga bubbla. Jag har en hona som blir rädd och blyg om hon reser ensam,hon måste alltid ha med sig sin stuttevän. Skulle dock inte ha myssaker im våra delar.gjirde det en gång med två bröder,slutade med bråk om mysigloosarna.

~Alla marsvin förtjänar ett hem. Alla hem förtjänar inte ett marsvin~

Charlotta-B
1

Vi använder oss av duvtransport, och våra sitter alltid ensamma när dom sitter i transporter.

Charlotta-B