Snart världens lyckligaste grisar?
Nu börjar mitt burbygge äntligen ta fart. Efter att 2 av mina älsklingar dött så orkade jag inte fortsätta med mina planer om en nu större bur för grisgänget. Men nu har jag gjort lite ibland och idag kom jag fram till att bygget förhoppningsvis blir färdigt till på onsdag!
Så snart kommer 10 grisar få flytta in i en jättebur!
Här kommer en lite översiktsbild ritad i paint om hur det kommer se ut på ett ungefär :)
MVH Erika :)
Det var inte dåligt! Vilken lycka för små grisar 🙂
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
Vilken himla lyx att kunna ha så stor bur! :) Dina grisar kommer säkerligen bli överlyckliga!
¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤
Håller med föregående talare, vilken marsvinslycka!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Whoho, grisarna dina kommer ju garanterat bli hur nöjda som helst 😃
😃

Jag kan inte sluta tänka på hur förvånade dem kommer bli när de släpps in i buren "som vanligt" efter golvtiden.
Åh, vilket lyxhus ;D
Du måste visa bilder sen på hur det blev ^^
¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤

#8 Det lovar jag :)
Åh, vilken lyx! De kommer bli super glada, jag ser fram imot bilder på buren. 😃

Får inte till den sista bokhyllan. Silvertejpen vill inte fästa. Har nu försökt limma fast den. Imorgon ska öppningarna kläs med vaxduk sedan är buren inflyttningsklar förut lite småfix som går på några minuter. Så även om jag ligger efter tidsmässigt så tror jag det blir inflyttningsfest imorgon som planerat!