Vad är detta för djur?
Ja inte är det marsvin men någon här kanske vet vad det är?
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
Hårig gråsugga ? haha
Pälsänger? Fast puppan, då. Vi fick såna i hundarnas skåp med deras grejer. Men det borde finnas både larver, skalbaggar och "öms" i så fall här och var.
Exempel: http://content65.eol.org/content/2010/03/24/01/87695_580_360.jpg
Jag tror att det är gråsuggor… men de ser skumma ut. Och jag fattar inte isf hur flera stycken vandrat in i min lägenhet och lagt sig för att torka under en bokhylla som samlat massa damm..? De hade flera kumpaner runt om under bokhyllan.
Problemet är att det inte finns några taggiga/håriga gråsuggor :)
#4 Kan det inte vara benen då? Har de så många ben? :D
Jag tror inte det är pälsängrar, jag hade det i mitt kök när jag flyttade in i denna lägenheten, och vad jag minns såg de helt annorlunda ut. Dessa var ju dock torkade och gamla, då kanske de ser annorlunda ut. ;) Det fanns inga larver eller öms annars under bokhyllan, bara en torkad spindel.
#2 Nu såg jag din länk. Det exemplet var ju likt den översta.. Kanske det var sådana då.. Blä.. Hoppas inte det finns fler för dessa åkte ut. ;)
Hm, okej :) Nej, inte ben heller. Det ser ju faktiskt ut som ömsade puppor, om du frågar mig.
När jag läser om igen så ser jag att det var fläskänger jag hade, inte pälsänger :) Och två gamla puppor från nu utdöda fläskängrar kan det ju vara.
http://m0.i.pbase.com/o3/94/339594/1/89345690.WKfWmIXV.IMG_4647.JPG
Usch va äckligt.
Gråsuggor har 14 ben. Dessa kanske var gråsuggor.. men som har utvecklats?? DAM DAM… till en… Gremling! haha nej men ja vet inte vad det är..