Glömde berätta om satinet
När jag sålde Ellen och Vida så glömde jag berätta att Ellen är satinbärare. Jag kom inte på det förrän de redan var betalda och köparen fick möjlighet att ångra sig. Hon som köpte dem sa att hon inte brydde sig och eftersom de inte ska användas till avel så spelar det ju egentligen ingen roll men jag tycker att det är jättejobbigt att jag glömde berätta :-( Jag brukar vara skitnoga med det men det var så mycket som hände på samma gång på utställningen
Jobbigt, men tur att den nya ägaren inte tog det "så hårt" :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Men, jag har för mig att jag hörde dig säga det? Ni pratade om någon hypotetisk avel och så sa du det att Ellens pappa var satin eller vem det nu var. Är du säker? Inte ska du må dåligt över det, det är ju jättelätt hänt och som sagt så var du ju jättetydlig med att de inte skulle avlas på!
Hej Lyan!
Du glömde inte alls berätta,det var du noga med.Vet inte om du läst min mail idag?
Tjejerna mår hur bra som helst,dom har kommit fint in i gänget,det känns som att dom alltid har bott här hos oss.
Vi gillar dom jättemycket,min dotter kan inte riktigt komma över att Ellen fick "pris",Rosetten putsas flera ggr om dagen,tack för att vi fick ta hem den.
Jag hade redan läst på lite om satin,bla på din sida,(bra info där),nu har jag läst lite mer,och ska absolut hålla mig uppdaterad.
Ellen och Vida är stora favoriterna här hos oss,och vi är glada för att vi får ha dom här,riktigt trevliga tjejer.
#3 Jamen se där, då hade jag rätt för mig :)
#3 Åh, vad skönt! Har gått och grämt mig över detta i över en vecka nu.
Jag har svarat på mailet :-)
Det känns som att de inte hade kunnat hamna i bättre händer <3 Vad kul att din dotter blev så glad över rosetten också!
🌺 Du har ett stort ❤️, Lyan.🙂
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare