Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettutställningar
Läst 560 ggr
idipidi
0

SM i Landskrona

Jag hoppas att alla som har möjlighet tar tillfället i akt och kommer till SM i Landskrona i helgen. Vilka här har planer på att åka?

Jag och sambon åker ner från Stockholm i morgon.

paronskrutten
0

Om jag får bila med er så;)

Helena

dreamiz
0

Jag ska dit på lördag. Inte ställa ut, bara titta. Samt att jag har lite grejer att hämta upp. Ska bli kul!

Blondi3
0

Är det nu på lördag ? Tusan att man jobbar *suck*

idipidi
0

Nu på lördag och söndag, japp! Kul att du ska dit dreamiz!

Det varierar ju lite år från år, men oftast brukar det vara ett stort och kul arrangemang. Nu är det väl inte sådär ohyggligt mycket djur anmälda som det blir när det är SM mer mot mitten av landet och många har låtit bli att anmäla av rädsla för värmebölja, SM ligger ju mitt i juli i år, men visst blir det en stor utställning oavsett.

dreamiz
0

Ja jag ser fram emot det i vilket fall. Blir den första riktiga marsvinsutställningen jag är på för att verkligen titta! Ska bli så kul!

Brukar det finnas saker att köpa? Tillbehör, mat osv menar jag?

Annna
0

Jag ska dit och ställa ut både på lördagen och söndagen:)

TRASAN
0

jag ska nog kunna ta mig dit o titta runt lite. hade varit roligt o träffa er o prata lite.

dreamiz
0

Mig kanske är lätt att känna igen: jag har nämligen en axelväska med eget foto på alltså med två av mina marsvin. Räcka ut tungan

Sandra-B
0

Jag ska dit och ställa två teddy på söndag.

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Stormviskaren
0

jag ska dit vara där hela helgen och ställa ut mina alpcor och kolla om någon skulle kunna tänka sig att låna ut en lockig långhårs hane till mig. eller har någon tillsalu

Grodan
0

Jag funderar mkt starkt på att åka dit från Stockholm (inatt) och vara där imorgon på dagen. Dock skulle det vara trevligt med resesällskap, gärna någon med körkort!

Sista stund, jäss… Skrattande

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️