bur galler fråga
http://www.guineapigcages.com/photos/data/506/medium/7fullcage.jpg
Jag undrar om någon vet var dessa heter och var jag kan köpa dom, har inte hittat några i Sverige iallafall.
Har inte heller hittat i Sverige tyvärr :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
vet du om det finns någon annan stans eller vad dom heter? har sökt ett tag nu men inte hittat något :(
#2 Vet en medlem här som bor i Finland, där finns dem.
Vet vad dem heter men kommer kommer dessvärrre inte ihåg det nu :/
C and C cage.. Corroplats och kompostgallet :P
¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤
okej, tusen tack! :)
:) Tror jag såg nå liknande plast på clas ohlsson och kompostgaller går att hitta lite här och var ^^
¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤
#6 Vanligt kompostgaller är dock många marsvin som kan ta sig igenom eller fastna i,så bra att ha något annat nät runt om i så fall :)
#7 Har hittat på biltema med ca 1 cm hål :P
Här är en gammal tråd om det, med tips på återförsäljare m.m.:
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#8 Jag har kompostgaller från biltema, och de har ej så små hål :)
Är dem som finns på deras hemsida, för 89 kr :) Har det till kaninerna :) enda sorten som finns på dem 3 biltema jag varit på ;)
#10 ska kolla upp det om kompost galler mer, det blev för dyrt med det andra. :)
#12 Ok ja det är bra med kompostgaller men som sagt, ha något på utsidan så att de ej kan ta sig ut eller fastna :)
#10 Fast jag och min far har köpt annat galler på biltema med ca 1 cm hål.. Kanske inte är kompostgaller. Men det finns :)
#14 Vad är det för nät då? För jag har inte sett det, mer än sådan på rulle som man har t.ex till burar :) (nämligen kollat efter annat nät med).
#15 Minns inte vad det hette, men jag kan leta reda på det :P
#16 Ja gör gärna det, för har ej sett det och hittar ej på hemsidan :) mer än vanligt kompostgaller plus galler till t.ex burar :)
#14 du får gärna lägga in en länk eller skriva vad det heter :)
#17 nu hittar jag det inte alls såklart. Men vi beställde det har jag för mig.. Måste fråga min far vad det hette och vilken sida det var på x)
#19 Ok. Gör gärna det :)