Utställningen i Älvängen
Hej,
jag hade tänkt att åka och titta lite på utställningen som skall hållas i Älvängen imorgon. Vore kul och intressant att se hur det hela går till…
Dock undrar jag om ngn vet adressen dit? Har sökt på det på google men får upp två alternativ? Är det Göteborgsvägen 106, 44633 Älvängen som stämmer?
Jag kör från Göteborg så det vore tråkigt om man inte hittade då det ändå är en bit…
Här har du vägbeskrivningen =) Men själva utställningen börjar inte fören runt 12 då vi har årsmöte först =) men du är välkommen att vara med på det med =) de börjar ca 9:15
jag kommer vara där =) ska döma alla fina pet djur =)
Vägbeskrivning till Folkets Hus i Älvängen:
Riksväg 45 till norra delen av Älvängen.
Tag av motorvägsavfarten - norra Älvängen motet - mot Älvängens Centrum.
Tag därefter vänster i rondellen vid "Nya Netto", kör ca 500 m på Göteborgsvägen - till nr 106.
Röd träbyggnad på vänster sida.
Parkeringsplatser runtom byggnaden
Ta vara på dagen, Du vet aldrig vad som händer i morgon 
Här är vägbeskrivningen från bekräftelsen:
Vägbeskrivning till Folkets Hus i Älvängen
Riksväg 45 till norra delen av Älvängen.
Tag av motorvägsavfarten - norra Älvängen motet - mot Älvängens Centrum.
Tag därefter vänster i rondellen vid "Nya Netto", kör ca 500 m på Göteborgsvägen - till nr 106.
Röd träbyggnad på vänster sida.
Parkeringsplatser runtom byggnaden
Kul om du vill komma :) Det är väldigt få anmälda så se till att vara där när det startar, vid tolv, så att du inte missar så mycket.
Hanna
Jag var visst för långsam där ;)
Hanna
Tusen tack!
Ja skall försöka vara där i lite god tid så man hinner se lite. Är lite spänd på att få se lite olika typer och raser…

Ställde några härifrån ut - isåfall hur gick det för er idag?:)
Hej igen, Ville bara tacka för en trevlig utställning. Trevlig atmosfär, söta marsvin och framförallt trevligt bemötande. Kanske att man själv kan våga vara med ngn gång i framtiden, efter lite träning hemma på att sitta still ;)
Klart att du ska börja ställa ut :) det är inte många marsvin dom sitter stilla ;) endel gör det ju, men jag som i bland sitter dom PET domare gillar när det är lite fart i marsvinen :) man ser ju deras personlighet då :)
Ta vara på dagen, Du vet aldrig vad som händer i morgon