Nu kommer det bebisar!!!
På dag 73!! Första ute…. ser ganska liten ut, men pigg! :-) Äntligen kommer dom!!
Andra ute!! Första är helt klart ett litet virveltroll som mamma, men nästen helt vit, som pappa ;-)
Pricken är superduktig och tvättar bebisarna noga. :-)
Tre bebisar nu… Den sista ser mycket mörkare ut än de första två. Det är lite svårt att se, eftersom de är i huset, och jag vill ju självklart inte störa henne! Men allt ser ut att gå bra än så länge!
Det verkar ha stannat på tre, pigga fina små bebisar! ❤️
De ska få en stunds lugn och ro innan jag tittar närmare!
…och tar foton åt oss :)!! Grattis!
min hemsida: http://www.piggieville.n.nu
Såklart :-D
ÅH, vad spännande! :D
marsvinsungar får en galen för dom är så oskyldigt söta.
Grattis! Herregud vilka söta!
Vad söta! Grattis! =) Nu OT. Jag surfar på mobilen och när jag skulle scrolla råkade jag 'dra' på/över 'anmäl'. Vet inte på vilket inlägg det var, men vad händer nu? Det går, vad jag kan se, inte att o-anmäla inlägget…?!
Goa bebbar! Grattis!
#13 I denna tråd, gissar jag. I så fall har anmälningen inte gått igenom.🙂
imoon - medarbetare på Marsvin i Fokus
så söta bebisana är🌺
Ah, vad bra! =)
Åh sötisar! :)
¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤
Grattis till dom små jättesöta! 😍
Tack alla! :-)
De är riktiga små busar! Var nästan omöjligt att väga dom idag! ;-) Den mörka och den släta är pojkar (och kommer bli till salu) och den lurviga är tjej. Hjälp med färgbestämning mottages tacksamt ;-)
Förresten, kolla detta! Tjejen ser nästan ut att ha tuppkam! Det har jag aldrig sett förut, ser superhäftigt ut!
Jätte söta grisar😄😃😀
Hej!
Hur går det med de små söta liven?🙂
Jag har en dotter som har blivit fullkomligt förälskad i pojkarna😍, så jag tänkte bara höra mig för lite ifall de finns kvar och fortfarande är till salu?
Vilka sötnosar ! Grattis :)
#21 Hej!
Jag vet inte riktigt vilken nattmössa jag snurrade runt i när jag kollade könen första gången… men det är precis tvärt om! Den mörka och den släta är tjejer!
De finns kvar, och är till salu. Dock kommer de inte få flytta riktigt än. Ett annat marsvin här hemma har fått något konstigt utslag. Veterinären har uteslutit Ohyra, men tog prov för Ringorm för säkerhets skull. Så nu avvaktar vi provsvaren. OM det skulle vara Ringorm får naturligtvis inget marsvin flytta här ifrån innan alla är behandlade och klara.
Är du intresserad får du gärna maila mig på jenny-borjesson@telia.com och berätta lite om er! :-)
Hej #23 Var bor du någonstans? Tänkte skicka in en "intresse" anmälan på marsvinen om det är rimligt avstånd från mig :)
#23 Så kul! :-) Jag bor i Nora, utanför Örebro. Leverans kan ordnas både upp mot Stockholm och ner mot Göteborg.
Åhh NINJA 
#25 har du någon hemsida? vilka marsvin föder du upp? :)
Maija. ~ett liv utan djur är inget liv alls~
You've got mail #25 :)