Chifu 6 mån. Video.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja inte riktigt 6 månader ännu men inne på sjätte månaden är han visst. :) Jag filmade en snutt innan idag och tänkte att det kanske vore skoj för någon annan att se hur han ser ut "live" nu.
Chefen har en jättefin kompakt och musklig kropp, om än väldigt liten. Ca 500 gram väger han idag, vilket är en enorm skillnad mot hans små 36 ynka gram för 5 månader sedan. ;) Öronen är trasiga och flygiga men dom är Chifus. ❤️
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
Så fin han är lilla råttan. :-)
#1 Ser du Samsung i honom? Jag tycker han är jättelik pappa! :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Lägger in denna här med. Chifu 10 dagar. ;)
Ja det tycker jag, ansiktets profil är väldigt lik. :-) Fast Samsung har biffat ut och blivit breeeed och HANE nu. Och mörknat jätte fint i chokladfärgen.
visst är det roligt när dessa prematura växer & frodas om än i sin takt. har själv en liten hane här som vägde 43 g när han föddes. är nu över 2 år & väger omkring 1000g. en liten, otursföljd krabat som jag skulle gå genom eld & vatten för
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
älskar han🙂
älskar han🙂
Lilla plutten, ser nästan ut som en Capybara 😃
#9 Hehe ja det gör han lite faktiskt, det är något med honom som skiljer sig från mina andra nonselfar. Han är unik lille Chefen. :)
älskar han och hans kompis jätte söta båda två😍
#11 Tack hälsar Chifu och kompisen Chivas som är en texel. Chivas är snart 2 år och är en riktig myskille. :)
mysigt kommer i håg några minnen av alla mina gamla marsvin men älskar marsvin även om jag inte vill eller kan ha några just nu för jag har min goa lilla kanin cesse som även kallas snuttis som kostar mycket han kostar ungefär 500 🙂 nummer 12
#13 Ja, det är dyrt med djur och man vill kunna ge dom det lyxigaste livet man kan. Då är det bättre att ha bara en kanin och kanske köpa marsvin igen en gång i framtiden. Kaniner är härliga. :)
ja kaniner är verkligen härliga dom med