Vibys Clincy på utställning
I helgen gjorde Vibys Clincy (eller Frans som han kallas här hemma) utställningsdebut. En otroligt härlig heldag spenderades i Kallhäll (tack Norrort!) och resultaten blev definitivt över förväntan.
Frans väntade snällt, lät sig kammas och smaskade sallad tills det var hans tur att stå på plattan framför pet-domaren. Nedan följer en liten bildserie. Åh du fantastiske marsvinsherre ❤️
Är det inte min tur än? Jaha, nej men nemas problemas. Jag väntar här så länge.
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
Jag plockade med mig det här från finalbordet. Ska vi åka hem nu?
/ Emma
*morgonkille vaknar upp på söndagen* Värsta halmträdet, kolla in!
/ Emma
Grattis! Va kul. :) vilken sötnos Frans är ;)
Sööööt!
Fam Hagström-Berg / http://emsmarsvin.blogg.se
Grattis! Vilken fin kille. :)
Men vaa! Vann ni den jätteutställningen? Jag måste varit både blind och döv för det fattade inte jag. Supergrattis!!
Grattis det var inte dåligt att vinna när det var så många anmälda!😃Grattis… fast du mummel mummel slog mina snyggingar.😉Kul att ett långhår vinner Petclass också korthåren bukar dominera, roligt med variation och att se att andra raser kan de med.🙂
Grattis till dig och din snygga Frans!

Stort grattis till både dig och Frans :-)!
Härliga Frans, stort grattis igen! 🏆
Ååh Grattis till snyggingen Frans! 😃
Tack snälla, allihop!
#7 Haha, ja! Jag förstod det ju inte heller först eftersom han blev kallad "en charmig hona" 😃
#8 Hehe 😎 Jag hade velat hälsa på dig och dina grisar ju, men jag fattade inte vem du var.. 😇
/ Emma
Stort grattis till vinsten! :)
Åh lille Frans, han var så duktig ! 😍
Grattis! Vad kul :-D
Stort grattis, otroligt fin kille :)
Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida
Nämen oj, fick han en sådan kanonplacering! Jag missade ju petfinalen för att min skjuts kom. Jättegrattis till dig och charmpellen! Skönt med något värt väntan. ;)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.