Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettmedlemmar
Läst 3772 ggr
Caspia
2

Vad gör du om 5 år?

En ganska vanlig anledning till att marsvin omplaceras/säljs är ägarens brist på långsiktig planering. Man befinner sig i en fas i livet där det är naturligt att man flyttar, jobbar, reser eller kanske får barn. Detta kan leda till mindre tid, plats eller pengar och grisarna får flytta.

Ett marsvinsliv varar ca 5 år och därför undrar jag:

• Vad föreställer du dig att du gör om fem år?
  • Hur bor du?
  • Hur många marsvin har du?
  • Hur bor de?

Envishet och drömmar

Abico
0

Åh, roligt! :P**

Vad föreställer du dig att du gör om fem år?**
Om fem år är jag 22 år och förmodligen pluggar jag fortfarande eller är just klar med det, det beror på vad jag pluggar vidare till och om jag fortsätter direkt efter gymnasiet eller tar en paus innan jag fortsätter.

Hur bor du?
Pluggar jag så bor jag fortfarande kvar hos mina föräldrar. Om inte det bor jag mest troligt i en mindre lägenhet i Göteborg/Alingsås eller runtikring.

Hur många marsvin har du?