Anmälan till utställning
När man ska fylla i smfs anmälningsblanketten till en utställning ska man fylla i allt som står då? Där det står uppfödare vad ska man fylla i om man har ett marsvin från en djuraffär?
Det man inte kan fylla i lämnar man tomt:)
Helena

Vad bra :)

Vart är den där anmälan? Jag har ingen tidning än, utan blev medlem där diag å ska anmäla till en utställning nu men hur får man anmälan då??? :O
Det finns en anmälningsblankett på Svenska Marsvinsföreningens hemsida. http://www.svenskamarsvinsforeningen.se/dokument.php
Tror det bara är att skriva ut den, har för mig att det finns instruktioner där någonstans på sidan också..
blev du medlem nu precis har du ju inte fått ditt medlems kort och kan inte skriva i en anmäla.

Jag skrev ut den från smfs hemsida :)
På hemsidan finns både blankett o information.

Anmälningsblanketten finns på SMF:s hemsida. Man fyller i de uppgifter man har tillgång till om djuret. Till en del utställningar kan man maila in anmälan, till andra vill arrangören att man skickar in den med post. Vilket som gäller står i annonsen.

joho för jag har aldrig ställt ut förut så det är första gången å då behöverm an inte vara medlem !!! har till å med ringt å frågat :P