Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 1156 ggr
[djurliv100]
2

Min lilla gris är död

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mitt nya marsvin är dött nog till och med i min famn. Jag saknar henne så jätte mycket. Du var söt som en ros och slickades sen du komm i min famn i går . Varför dog just du min älskling . Tur att jag fick veta att du var en hona i alla fall . Hoppas du gråter när du ser mej gråta min ängel. Hoppas du gillade mej mycket. Malte var hur glad som helst när ni låg tät ihop min tös. Det är första gången jag fick se ett dött djur och jag är glad att jag la mina pengar på dej min älskade vän . Det tar hårt på mej jag som är en djurvän ända in i min själ att se dej död . Hoppas ni förstår mej vänner HEJ DÅ MIN ÄNGEL HOPPAS DU FINNS MED MEJ UPPE I HIMLEN VARJE DAG Här på bilden tar hon sina sista andetag .

linneakaangas
0

…😕… Vila i frid lilla gris!

[rumelle]
0

Vila i frid fina lilla marsvin! ❤️😕

[djurliv100]
0

Ska få mej ett nytt i dag eller i näSta vecka för att hon dog av djurbutiken

Aristarcos
0

Märkligt att det blev så, beklagar att det inte gick bra.

Be om pengarna tillbaka, ta inget nytt djur av rilo…

Finns uppfödare här i Huskvarna !

[bragd]
0

Jag och mina marsvins bebisar beklagar sorgen

R.I.P marsvins vännen🌺🌺

Jag tycker också att du ska köpa ett nytt marsvin från en uppfödare.För du får hem en pigg och nyfiken marsvin som är både frisk och tam, och du där får du veta allt om den och till och med få med stamtavla eller ett Registeringsbevis + att du alltid kan ta kontakt med uppfödaren om du har några frågor om ditt nya marsvin. Själv fick jag hem mina 2 marsvins bebisar klockan 04:00 i morse som hade åkt nattåg från sin uppfödare. Och jag ångrar inte en sekund at jag köpte båda från henne fast dom just nu ligger dom bra och sover efter långa tågresan.

Jag förstår dig vännen!

En varm 🤗 från mig och mina marsvin