Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 880 ggr
[tösen,cesse, malte]
0

fotade mina grisar och kanin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej fotade mina grisar och min kanin:-) bilderna är dock tagna med min iphone

[tösen,cesse, malte]
0

Här är lilla tösen:-)

[tösen,cesse, malte]
0

Här är Malte och cesse vet ek varför bilderna är upp och ned :-) konstiga platta:-)

busKotten
1

Jättesöta!

Eulwen
0

De är jättefina! 🙂

Om jag får komma med ett råd i all välmening så behöver du nog klippa klorna lite oftare, de ser ganska långa ut. Om de börjar  bli krokiga för att de är för långa så är det ganska svårt att få dem raka igen, så det är bra om man kan vara lite noga från början så man slipper det.

Fridaaaa
2

#2 Är inte plattan som är konstig, du som tagit dem upp&ner 😉

Men säger som #4, klorna måste klippas 🙂

#4 Ja det problemet har jag på Blixten, de ser för länge ut osv men det är för att det inte går att klippa mer pga att de var för långa osv när jag fick hem honom som 1½ åring 😕

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[tösen,cesse, malte]
0

Okej var dock såna när jag fick honom av uppfödaren vet dock inte vad som har hänt med dom . dom är jätte snea vet men det är dock svår att veta vad som har gjort dom så snea för dom var ju såna när han kom.:-)

Fridaaaa
1

#6 Fast man måste ju klippa klorna när de ser ut så där, och de lär ju ha växt mer sedan du fick hem honom, så går inte att enbart "skylla" på uppfödaren, utan du måste ta ditt ansvar och klippa så långt det går 🙂

Förmodligen är den inte klippta som de ska.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Jarado
0

Fina små grisar! 😉

[tösen,cesse, malte]
0

Tack:-) har klippt klorna dock var alla igentligen klippta men tog lite till:-)

[deLioncourt]
0

Jättesöta! Lite extra svag för Malte är jag dock, så fin. 😍

kodex
0

Jättefina djur du har :)

[tösen,cesse, malte]
0

Tack nummer 11 Ja Malte killen är jätte söt :-) Alla mina djur har sin egen personlighet men dom funkar jätte bra ihop.:-) Min kanin älskar mat svinen jätte mycket när han får hälsa på dom :-) Är dock lite varsam med tösen för hon är ju liten :-)