Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: allmänt
Läst 818 ggr
sophiac
0

Har bestämt mig för marsvin :D

Hej! Efter mycket funderingar fram och tillbaka har jag nu bestämt mig för att köpa marsvin, gärna till sommaren. Har tidigare haft flertalet kaniner och nu har jag hundar. Jag har bestämt mig för kort- eller strävåriga, dock ej skinny. Frågan är om det finns någon här som har leveransklara ungar nu till sommaren. Jag bor i Halland i närheten av Halmstad. Skriv gärna om ni har planer på ungar eller om ni redan har :) Sen är jag öppen för alla tips och råd när det gäller mina nya vänner :)

tack på förhand!

Trollevi
0

Jag har en crested golden agouti kille på fem veckor om är leveransklar nu. Han går idag med en ettårig golden/vit pet-kille som har en teddyliknande päls. Kan tänka mig att sälja båda då de trivs ihop. Kommer även få en kull släthåriga bebisar i mitten av juni som troligen blir färgen silver agouti. Bor i Västra Götaland, Vargön.

www.trollvinge.webnode.se

sopcas1
0

åh vad roligt! eftersom jag ska iväg på semester kring midsommar tror jag det är bäst att jag isf hämtar dom efter. Men jag är intresserad :) kan du inte visa bilder på dem? :)

Trollevi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer bilder:

Trollevi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En till:

sopcas1
0

åh vilka små godingar! :D

busKotten
0

Pm:at ;)

[bragd]
0

#3 & #4 Men gud så söta. Jag smälter 😉