Jag ska! Har rejält med utställningsabstinens nu XD
Exakt vilka som ska med vet jag inte ännu men Xíexie, Chache, Yohnny och Dovv är så gott som säkert. Sedan vet jag inte om jag ska ta Ai eller Jai men en av dem ska med iallafall!
Funderar även på att prova att ställa Pruð. Det känns så konstigt att inte ha en tant att ställa, men Pruð har aldrig varit på någon utställning, vet inte om det är snällt att ta med henne då. Samtidigt så började jag ju ställa Honey när han var bara kanske ett halvår yngre än vad Pruð är nu och det gick ju bra.
Jag är väldigt sugen på att komma dit med mina petpojkar bara för att se hur det går. 🙂
#2 Klart du ska! Undrar du något så är det bara att haffa mig så hjälper jag dig :-)
Usch, har grämt mig över detta ett tag nu, men jag kan inte komma :-( Det är hundutställning i Hässleholm samma dag och tyvärr så prioriterar jag det :( Ni får inte ha för roligt utan mig!
För övrigt så missar jag inget spec. med mina egna djur då Paisley har blivit tuggad på = kinderna är helt borta…och jag skulle ställa henne i klippt. Hoppas hon växer ut dem tills nästa utställning för då kommer jag, har dubbelkollat :)

Jag och systerdottern kommer! :-) Vilka grisar som får hänga med har jag inte bestämt än. Troligtvis blir det åtminstone Alice och Adele, sen får jag de om jag drar med någon till. Kanske Kelly, Winston, Elvis eller varför inte tant Aztrid. Får som sagt se, är ju några veckor kvar att fundera :-p
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Jag kommer definitivt!
Ska bli kul o få bedöma pet klassen i Landskrona ytterligare en gång =)
Kommer även ha med mig några skinnysar i ras o kanske nån ost.
Jag ska helt klart dit:) Första utställningen för min del, Då jag har tänkt att ha med mig 2-3 marsvin. Som jag har tänkt att ställa ut i ras och petklassen:)
People may come and come but animals leavs mark in your heart!
#4 Vad tråkigt :-( Men du får lycka till med hundarna!
#5 Yay :-D
#6 Hade tänkt ställa Yohnny i pet ;-) Fast han har tappat en del nu när han går med flickor.
#7 Vad kul! Samma med dig, om du undrar något så är det bara att hojta till :-)
Imorgon går anmälningstiden ut och jag sitter med min vanliga beslutsångest :-P
Men god dag blindstyre som missat att det är KM också! Nu blev det ännu värre beslutsångest, blir så dyrt att ställa i bägge :-/

Jag har inte anmält än - är ju ett par timmar kvar ;-P
Måste ta en ordentlig titt på grisarna och även fundera på vilka som ska ställas i vilken klass…
Alice och Adélè är givna - men en till tycker jag borde kunna följa med, kanske…
Beslutsångest är inget kul, att det dessutom är KM gör inte saken lättare - blir dyrt att ställa de man vill ha med i allt… :-$
**SMF 237 Sweet Dream's

Jag kommer och har med mig den lille "daggmasken" Skinnyn Hill´s Optimus som nu har vuxit till sig rejält så numera kan han inte kallas daggmask.
Sen har jag även anmält CuMan Tixmucuy.
Marsvin 4-ever
.
Jag har anmält tre grisar;
Kappel's Klippe, Nonself black otter - Ras & ras KM
Saphira's Pandaria, Eng crested black fox - Ras & pet
Ixias Red Hot - Self saffron - Ras, pet & pet KM
Det verkar även bli gurkätartävling på plats - finns kanske några aspiranter här? ;)
SMF 470 Saphira's
- Nonself & crested black, lilac och grey fox/otter
- Self & crested saffron, pew & cream
- Teddy
Här bidde det många anmälda! Pruð, Dovv, Chache, Xíexie, Yohnny, Inari och Ai! Hur ska jag hinna ställa alla :-O
yes. blev 5 st grisar. alla i PET. även mina nya långhår
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Till sist så anmälde jag tre stycken: • Alice (Sweet Dream's Lady Walice Wish) 17.5 mån i ras, KM ras och KM pet. • Adele (Sweet Dream's HRH Princess Lily-Adele von Wish) 8.0 mån i ras, KM ras och KM pet. • Kelly (Sweet Dream's HRH Princess Kelly-Rose von Wish) 8.0 mån i ras, KM ras och KM pet.
**SMF 237 Sweet Dream's
Då så har jag också anmält:
GK GP Emras Gottfrid: Pet + pet KM
Bubble: pet + Klippt + klippt KM
Bubble får ta och få sitt sista silverkort i klippt nu! Det brukar vara tufft motstånd så vi håller tummarna!
Hoppas att jag får sitta som skrivare till juniordomaren (eller seniordomaren för den delen) :)
#15 Ställer du bara i KM??
Nu är det bara en vecka kvar när förberedelserna är i full gång! Just nu försöker jag (förgäves) övertyga Dovv om fördelarna med vackra babymjuka tassar och att det är något som hon vill ha

CuMan "Tixen" lille Tixmucuy skall badas i helgen.
Skinnyn Hill´s Optimus räcker det med att bada kvällen före, däremot är han lite torr om öronen så där har jag daglig smörjning samtidigt med tassar m.m.
Tycker annars att man nu har börjat få lite rutin på att planera packning m.m, så det blir väl först på fredagkvällen som jag fixar det. Såvida jag inte skall till Danmark på fredagen då är risken att jag är sent hemma på kvällen. 😴
Marsvin 4-ever
.

Lycka till imorgon allihopa.
Vi ses. 🙂
Marsvin 4-ever
.
Jag är taggad! Mja, förutom att jag var tvungen att kasta två av kladdkakorna som jag hade gjort och får nu göra om och göra rätt ;) Nej, någon bagare blir jag nog aldrig 😃
SMF 470 Saphira's
- Nonself & crested black, lilac och grey fox/otter
- Self & crested saffron, pew & cream
- Teddy
#20 Välkommen i gänget usla bagare XD
Jag så gott som färdig nu :-D Ska bara plocka ihop alla prylar och fixa öronen. Hade egentligen behövt fixa matsäck också men får se om jag giter (jiter?) det.
Stör mig på att Ais päls är ojämn men om jag ska ha den snygg till SM så kan jag inte börja hacka i den nu så det får gå ändå. Inari har blivit superfluff, Xíexie och Chache är "snyggt" friserade av någon vänlig burkamrat, Dovv har ojämnt släp och Yohnny är lika söt som vanligt :-P
Fast varför känns det alltid som att de tappar massor av massa dagarna innan utställning? Tycker de känns jättespinkiga nu ju >< (fast det är de säkert inte)
Lycka till imorgon alla! Jag ska inte dit men är så otroooligt utställningssugen 😃
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
Lycka till alla nu :) önska jag med kunde åkt men ekonomin till lätt inte en utställning :(
Ta vara på dagen, Du vet aldrig vad som händer i morgon 
Jag glömde ju bort att anmäla mig helt och hållet. Men hoppas få se lite bilder. =)
efter 70 mil i bilen under ett dygn är man nu hemma. Ont i precis hela kroppen. Men var en jätte trevlig dag med mkt härligt folk & underbara grisar. Min nya hona Flamez Gurkmeja "gurkan" var på sin första utställning någonsin & tyckte det var toppen. Så otroligt social & frammåt. Jätte nöjd med hennes resultat för att vara första gången
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Har ju glömt berätta husr det gick för oss!
I KM så blev Chache etta, Yohnny trea, Xíexie fyra och Dovv femma :-D
I den officiella blev Dovv tvåa :-D
#26 Haha, wow, hur lyckas du Emmy? :P Grattis!
I augusti tror jag dock att du får konkurrens, för mina här hemma har blivit riktiga bakpotatisar nu! Ska bara övertala dem att hålla formen i ett par månader till…
#27 Såhär XD Fast jag har faktiskt lugnat mig lite nu :-P
Jag vill också ha bakpotatisar! Mina "bebisar" har tyvärr ärvt sin fars päronkropp och sin mors två meter långa kropp så de ser helt knasiga ut för tillfället XD och Chache har gått förbi bakpotatis och är numera en dallerboll. Önskar så att jag hade kunnat ställa Nellie, hon hade sopat banan med hela startfältet med sin superkropp!
Jag tror att mina får lite extrapoäng på att jag är sjukt noga med att ha mjuka tassar. Har man djur som inte har den där superduperkroppen så får man vara extra noga med detaljerna istället :-)