Marsvin till sommaren
På tisdag ska jag åka och kolla på två marsvinskillar som eventuellt ska flytta hem till mig i sommar, är så himla exalterad!!!!! Så idag var jag inne på ett gäng djuraffärer och jag kan säga att jag verkligen fick lägga band på mig att inte köpa upp halva affären..det kliade så mycket i fingrarna när man såg alla hus, tunnlar, myssaker. Kan lugnt säga att jag kommer handla för en förmögenhet när tiden är inne haha :). Känner ni likadant? :)
Åh vad kul! Marsvin är nog bland det bästa som har hänt mig. :)
Och det är bra mycket roligare att handla till dem än till sig själv! Man blir så glad av att se dem undersöka något nytt, spännande. De nosar lite och undersöker och sen blir det ett glädjeskutt och ett par lyckovarv i buren. Ibland räcker det med att man möblerar om i buren för att det ska bli full fart på dem och de måste undersöka allting som om det vore nytt. :P
Ja visst är det! har hund själv och det är myyycket roligare att köpa ben, leksaker och sånt en en ny tröja till sig själv ;) Jaa jag längtar som bara den ;D
ja det är roligt med marsvin🙂 de är så underbara djur😍
vill bara tipsa om att av alla hus jag har (köpte också en massa i början) så föredrar mina grisar att sova under pallat från biltema som kostar 35 kr. Har en hel radhuslänga som står! Detta har blivit mycket populärt hos många marsvinsägare och marsvin. Lätta att göra rena!
http://www.biltema.se/sv/Hem/Badrum/Tillbehor-barn/Barnpall-85438/
Åh, vad roligt. :D Och ja, jag känner igen det där! Tyvärr har jag väldigt dåligt med pengar den här månaden, så deras bur kommer vara ganska tråkigt inredd ett tag till (eller egentligen inte, köpte just sånt där fint marsvinsmys från _Charlie så när det kommer får de något mer än ett hus!). Men finns massa grejer jag vill köpa till dem. ^^
#4 tacl för tipset! #5 Ja juste sånna måste man ju bara införskaffa! :)