Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterboendeinredning
Läst 1269 ggr
emmaaslund
4

Mitt marsvinsrum, TADA!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äntligen har grisarna ett eget rum, och jisses vad härligt jag tycker att det är. Samtidigt som det är tråkigt att inte ha dem precis bredvid hela tiden, så är det väldigt skönt att ha en speciell yta där allt marsvinsrelaterat samlas och att faktiskt inreda ett helt rum efter bara gris 😃 Det är inte klart ännu och under sommaren kommer ett hyllsystem byggas upp, men jag tänkte ändå visa hur det ser ut idag, tre dagar efter inflytt i nya lägenheten.

Hanarnas del.

/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white

emmaaslund
3

Honornas del.

/ Emma

emmaaslund
0

.

/ Emma

Onyxia
0

Supersnyggt! Gillar även ditt golv skarpt 🙂

SMF 470 Saphira's
- Nonself & crested black, lilac och grey fox/otter
- Self & crested saffron, pew & cream
- Teddy

Minerad
0

Jättefint!

Sanni
0

Super fint! :)

Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)

ElmerKrudd
0

Åhh! Ditt djurrum är myycket finare än mitt! :P

¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤

emmaaslund
0

Tack snälla för fina kommentarer, jag är själv riktigt nöjd och det verkar grisarna också vara🙂

#6 Haha, gräset är alltid grönare.. 😎

/ Emma

ElmerKrudd
0

#7 Haha, ja :P Mitt djurrum är i kaos just nu xD

¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤

Fridaaaa
0

Vad fint!
Jag vill med ha ett djurrum xD Men bor så litet så går inte xD

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

ElmerKrudd
0

#9 Jag bor på 67kvm, kan jag kan du ;D

Fridaaaa
0

#10 Jag bor på ca 55 kvm, men har bara 2 rum, kök, hall, badrum och ett "litet" rum (förvaring) men finns ingen plats där.
Så nej finns ingen plats 😉

ElmerKrudd
0

#11 Rackarns! :P Du får skaffa ett större boende :D

Onyxia
2

Jag sitter gärna och drömmer mig bort på Hemnet (vill ha huuuus) och jag kommer alltid på mig själv med att sitta och leta efter det perfekta marsvinsrummet. Finns det inte, ratar jag oftast hela huset 😃

SMF 470 Saphira's
- Nonself & crested black, lilac och grey fox/otter
- Self & crested saffron, pew & cream
- Teddy

Ellociraptor
0

Ååhh, tänk om man kunde ha ett helt rum till dem. Jättefint ju! :D

ElmerKrudd
0

#13 Haha jag brukar göra detsamma x)

juliino
0

#13 HAHAHAHA.. Önskar att min mamma kunde tänka så… 🤔

Fridaaaa
0

#12 Haha ja om jag hade haft råd så 😉 Plus att jag trivs här med ute på landet så hehe