OT - info om zooplus.dk
Funderar på att beställa ifrån den sidan. Är det någon som vet hur det är med faktura? Hur många dagar brukar det vara innan man ska betala? Hur lång tid brukar det ta att få paketen? =)
Är så fruktansvärt sugen på att beställa, hittade ju massa fint! :D Men får inte pengar förrän mitten av juni :(
Någon som beställt därifrån förr och kan svara på mina frågor? =)
¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤
http://www.zooplus.dk/shop/smaadyr/dyreart/marsvin/legetoej/254089
Värsta lyx huset! :P
¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤

Har tyvär ingen aning, men vilka läckra grejer. 😛
Kan kanske kolla upp din fråga om några dagar.
Marsvin 4-ever
.
3-5 dagar så har du det till din dörr.jag betalar direkt med kortet.kanongrejer
#3 Om man vill betala med faktura då? :P
Vad jag kan se kan man inte ens betala med faktura, eller har jag fel? När jag kollade tyckte jag det stod att man kunde betala med kreditkort, Paypal eller gnm elektronisk överföring (förskottsbetalning).
#5 Meh :/ det var ju inge kul…
Jag beställde grejer därifrån, de kom aldrig till mig. Fick inga pengar tillbaka fast jag var riktigt arg och hetsade på deras mail och försökte ringa.. Men det är fina grejer och det verkar ju som andra iaf har fått sina leveranser snabbt och smidigt 🙂
#1 Haha oj, ett riktigt slott ! 👍
#7 Åh tråkigt att höra :/
Är det någon som vet någon annan bra 'beställa-marsvin-och-kanin-grejer-sida'? :P Där man kan ta faktura ;)